کد خبر: ۹۴۰۸۱۳۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آیین افتتاح ۶۴۹ منزل مددجویان کمیته امداد و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان استان گفت: با اشاره به اهمیت داشتن مسکن گفت: با توجه به تورمی که وجود دارد نیاز است که در بحث جهیزیه و مسکن به خانواده ها کمک شود زیرا قیمت الان جهیزیه واقعا کمر شکن است.

وی بیان کرد: امروز آمار ازدواج آمار مطلوبی نیست و مسکن، بیکاری، تورم سنگین در این زمینه تاثیر گذار است و مسولان باید در این حوزه تلاش کنند تا موانع برطرف شود.

امام جمعه یاسوج گفت: این اقدامات که به دستور رهبر انقلاب در حال انجام است اقدامات بسیار ارزشمندی است، ما باید کلیت کار را ببینیم و برای این موضوعات و اقلام اساسی مردم باید فکری شود.

حسینی، به حذف ارز 4200 تومانی انتقاد کرد و گفت: زیر ساختها هنوز در کشور مهیا نشده و حذف این ارز فقط به گرده مردم فشار می آورد و قشر ضعیف را با بحران مواجه میکند لذا ما مخالفیم و باید دولت و مجلس فکری اساسی بکند.

وی با اشاره به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: اگر این ارز ۴ هزار تومانی بخواهد اجرایی شود و تورم افزایش پیدا کند اینجا اعلام میکنم ما مخالف هستیم.

حسینی افزود: کار غلطی است که این موضوع اجرایی شود و کارشناسان می گویند ممکن است مشکلات اقتصادی و معیشت مردم بیشتر شود، وقتی اقلام و اجناس و گوشت قرمز با این اقدام افزایش پیدا کند ما مخالف هستیم مردم چگونه زندگی کنند خیلی ها شغل و درآمدی ندارند ما با این جریان مخالف هستیم و شرایط را سخت می‌کند باید زیرساخت های اقتصادی فراهم باشد بعد این سیاست اجرا شود ،نباید فشارها بر مردم سنگین شود که از کوره در بروند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان گفت: امیدوار هستیم دولت مردان و مجلس به این مورد توجه کنند که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با پیش بینی هایی که انجام شده است را مورد توجه قرار دهند ،تمهیدات لازم اندیشیده شود،این موضوع اگر بر مردم فشار وارد کند کمرشکن و خطرناک خواهد بود.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اهمیت ازدواج گفت: برای کمک به کشور باید شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنیم و اهدای جهیزیه می تواند به رونق ازدواج کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات