زنجان - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: تیم های عملیاتی این شهرستان تا بامداد امروز هفت مادر باردار را از روستاها به بیمارستان منتقل کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۹۸
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛علی محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عملیات انتقال مادران باردار از ظهر روز گذشته آغاز و تا بامداد امروز ادامه داشت.

هلال احمر ایجرود هفت مادر باردار را به بیمارستان انتقال داد


وی اظهار داشت: انتقال مادران باردار از روستاهای جوقین، چاپوق، آلاچمن، هلیل آباد و اوغلبیک به بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود انجام شد.


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: برای هر کدام از این امدادرسانی ها سه تیم همراه با کارشناس مامای شبکه بهداشت و درمان در پنج عملیات اعزام شدند.


محمدی تصریح کرد: امدادرسانی ها با تلاش بی وقفه تیم های عملیاتی هلال احمر شهرستان ایجرود به مدت هشت ساعت انجام و آخرین مادر در نخستین دقایق بامداد امروز تحویل بیمارستان ایثار شد.
وی ادامه داد: برای انتقال ۲ مادر از روستای آلاچمن، ۲ مادر دیگر از هلیل آباد و در روستاهای جوقین، چاپوق و اوغلبیک نیز هر کدام با تیم های جداگانه ای امدادرسانی شد.

 


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: علاوه بر این در شهرستان موفق به امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک و اسکان ۱۰ نفر از سرنشینان آنها در مصلی شهر زرین آباد شدیم.


محمدی از آماده باش هلال‌احمری ها خبرداد و افزود: برای ارائه خدمات امدادی برای هموطنان شبانه روز فعال هستیم.


وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بالایا بلافاصله در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

ارسال نظرات