دیدار فرمانده سپاه آرادان با مادر شهید شاه حسینی

فرمانده سپاه ناحیه آرادان با حضور در منزل شهید محمدعلی شاه حسینی با مادر این شهید والامقام که در بستر بیماری هستند عیادت کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۲۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه ناحیه آرادان، مهندس بشارت سرپرست فرمانداری آرادان با همراهی حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا امام جمعه و جمعی از روسای ادارات این شهرستان، با حضور در منزل شهید محمدعلی شاه حسینی با مادر این شهید والامقام که در بستر بیماری هستند عیادت کردند.
سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه ناحیه آرادان در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های شهدا برکتی برای جامعه هستند گفت: تكريم و احترام به خانواده شهدا وظيفه همه مسئولان است.
وی افزود: خانواده های معظم شهداء و ايثارگران قشری ارزشمند و قابل احترام برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی هستند كه خدمت به آنان برایهمه مسئولين افتخاری بزرگ است.
سرهنگ کاظمی با بیان اینکه خانواده شهدا خیلی بزرگ و ارزشمند هستند و هر چه که داریم به واسطه و برکت خون شهدا است بیان کرد: شهدا خالصانه به شهادت رسیدند و جایگاه این عزیزان به اندازه ای است که خداوند متعال برترین جایگاه و مراتب را برای آنان در نظر گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار