گروه جهادی یاوران سلامت پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تداوم همدلی و مواسات با نیازمندان، طرح توزیع نان صلواتی به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در نانوایی های شهر زاهدان اجرا کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۶۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: رزمایش کمک مومنانه پازل خدمتی و حرکتی از جنس مکتب حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی و لاله راست قامت شهدای سلامت، امنیت، حرم و وطن درادامه راه شهدا و لبیک به ندای رهبری در ایجاد امید برای مردم و خدمت بی منت در حفظ ارزشهای انقلاب حرکت جهادی دیگری توسطو دبیرخانه یادواره شاهد و ایثارگران انجام شد.
 
 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: ۱۴هزار قرص نان و نمک بین نیازمندان در حاشیه شهر زاهدان به نیت تعجیل در فرج و سلامتی بیماران و دفع و رفع بیماری کرونا به یاد و گرامیداشت راه شهدا توسط معتمدین هر منطقه توزیع شد.
 
وی ادامه داد: گروه جهادی ولایت یاواران سلامت در ایجاد میز خدمت بچه های حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی با رمز تجلی مهدی مهدی ،قاسم ،حبیب دربرافراشته شدن پرچمداران و علمداران نسل جوان و ادامه حرکت و کارهای جهادگرانه در تنگه احد ایران درادامه راه شهدا با عشق علاقه اعتقاد بصیریت انجام وظیفه می کنند، این فرهنگ و مکتب شهدا و نیکوکاری کاری ازجنس شهدا است و باید ادامه پیداکند.
 
این مسئول تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا برنامه‌های متعددی مانند توزیع سبد معیشتی و بهداشتی، توزیع غذای گرم، ذبح قربانی و توزیع لوازم التحریر توسط گروه جهادی یاوران سلامت پایگاه مقاومت بسیج شهدا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  به نیابت از حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا در سطح شهر زاهدان و در بین محرومین و نیازمندان اجرا شده است.
 
دکتر نادر میری با اشاره به این مطلب که کرونا باعث شده که سفره های برخی از مردم کم یا خالی شود، افزود: در این شرایط گروههای جهادی رسالت خود دانسته اند تا در  مقابل این مشکل در کنار نیازمندان بایستند و از محرومین و آسیب دیدگان از این ویروس محافظت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمت بی منت و صادقانه به مردم از ویژگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی بود، گفت: به منظور تداوم نهضت کمک های مومنانه با هدف لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به معیشت نیازمندان و مواسات و همدلی با قشر آسیب دیده از کرونا در جامعه گروه جهادی یاوران سلامت با رویکرد رسیدگی به مشکلات نیازمندان و حل برخی از نیازهای روز نیازمندان و محرومین نذر برای سردار دلها را در شهرستان زاهدان اجرا کرد.


این مسئول حرکت در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و ادامه دادن راه شهدا را خدمت بدون منت به مردم، دانست و افزود: در راستا طرح نان صلواتی نذر برای شهید سلیمانی که هزینه آن به همت خیرین و گروه‌ جهادی پرداخت شد، نانوایی‌های شهر زاهدان در چندین نوبت اقدام به پرداخت نان صلواتی به نیت شهید سلیمانی کردند.

دکتر نادر میری ادامه داد: این اقدام خیر و خداپسندانه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار رشید جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی برای کمک به نیازمندان اجرا شد، که برای اجرایی شدن این اقدام مبلغ ۱۰ میلیون توسط جهادگر بسیجی دکتر میری، خیرین مهدوی، بسیج کارمندان سپاه سلمان به 5 نانوایی شهر زاهدان پرداخت شد.

این مسئول یکی از اهداف اجرای این طرح را اجرای کمک مومنانه به همت گروه جهادی یاوران سلامت با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر مواجه با بیماری کرونا عنوان کرد که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از نانوایی‌ها به نیت شادی روح سردار دلها اقدام به توزیع نان صلواتی بین مردم محله خود به ویژه نیازمندان خواهند کرد.

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: توزیع نان گرم یکی از اقدامات خداپسندانه خیرین در این گروه جهادی است.

ارسال نظرات