خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالا دستی نظام است و نباید اجازه دهیم بر زمین بماند.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۹۸
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد سه شنبه شب در دیدار مسوولان گام دوم انقلاب خوزستان ضمن تقدیر از زحمات شورای راهبردی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالا دستی نظام است و نباید اجازه دهیم بر زمین بماند.

وی افزود: این بیانیه سند چشم انداز گام دوم انقلاب است که همه باید در جهت عملیاتی شدن آن گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در میدان کار و عمل باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه و عمل نماییم و گره‌های موجود در تحقق عملی این منشور مهم و سند چشم انداز گام دوم انقلاب را از پیش رو برداریم.

وی اظهار داشت: همه کارها باید برای مردم و به نفع مردم و با هدف حل مشکلات مردم باشد؛ بیانیه گام دوم انقلاب نیز که توسط مقام معظم رهبری نوشته و برای جوانان و جامعه صادر شده است، مسیر حرکت نظام و انقلاب را در ۴۰ سال آینده ترسیم نموده و چراغ راه حرکت انقلاب است.

وی بیان کرد: لازم است همه با هم در جریان تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کرده و در میدان عمل گره‌گشایی کنیم.

همچنین در ادامه جلسه رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان گفت: ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری در مسیر عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان حرکت می کنیم.

هوشنگ صالح راد تصریح کرد: اکنون ما نیز در تحقق اهداف هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان از هیچ کار جهادی و شبانه روزی که خروجی آن به نفع مردم و نظام باشد، دریغ نخواهیم کرد و در این راه با توکل به خدا و خون شهدا در راه تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان خوزستان گام بر می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها