خبرهای داغ:
تویسرکان-فرمانده سپاه تویسرکان با بیان اینکه اداره ارشاد محرک ایجاد فرهنگ ایرانی اسلامی و سبگ زندگی است، گفت: بسیج هنرمندان نیز به عنوان بازوی فرهنگی و هنری با ظرفیت بالا می‌تواند در این راستا ایفای نقش کند.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۲۷
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در جلسه هم افزایی با سرپرست اداره ارشاد شهرستان تویسرکان که به همت بسیج هنرمندان برگزار شد، اظهار داشت: ارشاد یکی از پراهمیت‌ترین متولیان فرهنگ عمومی در کشور و به تبع آن در شهرستان است.

وی ضمن تبریک انتصاب خانم میرمعینی به عنوان سرپرست اداره ارشاد برای ایشان آرزو توفیق کرد و افزود: در جنگ نرم که اکنون به عنوان جبهه مقابله با دشمن است، اداره ارشاد می‌تواند با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و اجرای تئاترهایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی، نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه اداره ارشاد محرک ایجاد فرهنگ ایرانی اسلامی و سبگ زندگی است، ادامه داد: بسیج هنرمندان در اواخر سال ۱۳۸۰ به عنوان بازوی فرهنگی و هنری در سطح کشور پایه‌گذاری شد که با ظرفیت بسیار بالایی می‌تواند در این راستا ایفای نقش کند.

وی با اشاره به نقش کلی اداره ارشاد گفت: انتظاراتی از جمله استفاده از ظرفیت بسیج هنرمندان و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، ایجاد شورای همفکری با عضویت متولیان فرهنگی، حل معضلات فرهنگی شهرستان از اداره ارشاد وجود دارد که تحقق این مهم نیازمند کار جهادی است.

کریمی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری سپاه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی تصریح کرد: حمایت مادی و معنوی، جلوگیری از انزوای هنری شهرستان را به دنبال خواهد داشت و خروج از این انزوا به طور قطع در جنگ رسانه‌ای دشمن پیروز خواهد بود و این پیروزی با هنرهای بومی و اسلامی محقق خواهد شد.

معصومه میرمعینی سرپرست اداره ارشاد شهرستان تویسرکان نیز در ادامه به ارائه گزارش از برنامه‌های انجام شده و برنامه‌های آینده که اهم آن در دهه مبارک فجر خواهد بود، پرداخت و اظهار داشت: اداره ارشاد ظرفیت‌های زیادی را در راستای ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی دارد و می‌تواند فعالیت‌های قرآنی به صورت محافل انس با قرآن و نیز جنگ‌های شادی با محتوا و موضوعات و داستان‌های قرآنی را با ظرفیت‌های د اختیار به منصه ظهور بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات