خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری عنوان کرد: امروز باید در جهت اعتلای سبک زندگی اسلامی و تحقق آن در بین دانش آموزان راهبردهای قوی و سازنده داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۴۱
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه ۲ قزوین اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، کلیه دستگاه‌ها و رده های مقاومت بسیج موظفند ۸ میلیون جوان انقلابی و پای کار را جذب کنند تا به فرمایش رهبر انقلاب، جامه عمل بپوشانیم.

وی گفت: تقویت تفکر بسیجی، جذب، آموزش و سازماندهی از اقدامات لازم در راستای تحقق این مهم است.

سرهنگ حیدری یادآور شد: اگر زیربنای تفکر و منش دانش آموزان خوب پایه ریزی شده باشد، آینده ای همچون شهید حججی‌‌ها دارند. نباید اجازه دهیم که دشمن چتر حمایت خود را زودتر از ما بر سر جوانان ملت ایران بگستراند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین عنوان کرد: جوان نخبه، توانمند و حائز رتبه ‌های علمی، قطعا با تفکر بسیجی رسد و پرورش می یابد. اگر دانش آموزان ما در تراز انقلاب اسلامی تربیت شده باشند، به عنوان سربازان خط مقدم برای اعتلاء انقلاب نقش‌آفرینی می‌کنند لذا در مدارس باید از دانش آموزانی که در تمامی جهات موفق هستند، تقدیر شود و به عنوان الگو به سایر دانش آموزان معرفی گردند که تحقق این امر همت بسیج دانش‌اموزی را می‌طلبد.

وی گفت: بیش از ۵۰ درصد جامعه هدف ما به خواهران تعلق دارد. بنا به تاکید مقام معظم رهبری، سبک زندگی اسلامی در حوزه خواهران و بستر بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش، نیازمند پویایی، کار و تلاش بیشتر است. امروز باید در جهت اعتلای سبک زندگی اسلامی و تحقق آن در بین دانش آموزان راهبردهای قوی و سازنده داشته باشیم.
 
سرهنگ حیدری افزود: قشر جوان و اثرگذار جامعه باید جهت رشد و بالندگی آینده انقلاب تربیت شوند. همین جوانان به عنوان سربازان آینده انقلاب و سند تحقق "نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده" هستند. بنابراین از امروز می‌بایست حس مسئولیت‌پذیری، همیاری، تقوی، تحصیل، تخصص و آموزش‌های لازم در اعضای بسیج دانش آموزی تقویت شود تا از هر لحاظ برتر از سایر دانش آموزان باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در طول سال تحصیلی می‌توان مسیر زندگی دانش آموزان را به نحو احسن تغییر داد و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را در این قشر نهادینه کرد.
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین عنوان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و اهمیت مساله آمادگی دفاعی، جوانان ما به عنوان سربازان نظام اسلامی از طریق آموزش می‌توانند در بزنگاه خطر از خود دفاع کنند. این عنوان درسی به طور جدی باید توسط مدارس در برنامه درسی دانش آموزان لحاظ شود و مانند سایر دروس اصلی مهم تلقی شود.
 
سرهنگ حیدری در پایان گفت: دشمنان اسلام در دو جبهه مهم فرهنگی و اقتصادی ما را احاطه کرده اند. فضای مجازی را جدی گرفته و از چگونگی حضور فرزندان دانش آموز خود در فضای مجازی غافل نشویم. با تشکیل کارگروه فضای مجازی در جهت خنثی سازی اهداف دشمن در این عرصه برای جوانان و دانش آموزان اقدام به تولید محتوا نماییم. همچنین با توجه به این جمله مقام معظم رهبری که فرمودند:" اگر روزی من رهبر نباشم، در عرصه فضای مجازی فعالیت می‌کنم."  به اهمیت فعالیت در فضای مجازی پی خواهیم برد.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها