خبرهای داغ:
داور جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»:
شاه‌حسینی گفت: ما جنگ فیزیکی و سخت را با همه مشقات، بردیم و پیروز شدیم اما در جنگ رسانه‌ای و نرم که ماهیت تبلیغاتی و هنری دارد، هنوز عقب هستیم و باید با وحدت و دغدغه بیشتری تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۷۴
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴

«انسیه شاه‌حسینی» داور جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، به تشریح ویژگی های شاخص جشنواره امسال پرداخت و اظهار داشت: جشنواره رسام نباید از اهداف اولیه خود دور شود.

وی افزود: ماهیت جشنواره رسام در دل سوم خرداد است؛ یعنی باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این رخداد بزرگ فرهنگی، هنری و رسانه ای همیشه در سوم خرداد به ایستگاه پایانی برسد؛ چون سوم خرداد یک مناسبت ارزشی، حماسی و خاطره‌انگیز در ذهن همه مردم ایران است.

شاه حسینی ضمن تقدیر از برنامه ریزی های چند روز اخیر در خصوص میزبانی شایسته اهواز از این اختتامیه، گفت: ضمن تشکر از مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از بسیاری دستگاه ها و مدیران خوزستانی گلایه مندم که خود را درگیر این جشنواره مهم بین المللی نکردند و شاید اهمیت این رخداد بزرگ هنری برای استان شان را به خوبی متوجه نشدند.

داور جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام با اشاره به این که نهال فرهنگی، هنری «رسام» در حال رشد و ثمر دادن است، متذکر شد: ما جنگ فیزیکی و سخت ر ا با همه مشقات، بردیم و پیروز شدیم اما در جنگ رسانه ای و نرم که ماهیت تبلیغاتی و هنری دارد هنوز عقب هستیم و باید با وحدت و دغدغه بیشتری تلاش کنیم.

وی کیفیت و کمیت سومین جشنواره رسام را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری برای 300 سال آینده فرهنگ دفاع مقدس هم برنامه و دغدغه دارند و ما نباید تنها به یک یا چند رخداد بزرگ ارزشی در این حوزه اکتفا کنیم.

شاه حسینی در پایان خواستار انتشار حداکثری اخبار سومین جشنواره فیلم کوتاه رسام شد و افزود: رسانه ها باید آثار منتخب و هنرمندان برگزیده این رخداد را به افکار عمومی معرفی کنند که انگیزه مضاعفی بین هنرمندان جوان کشور بوجود بیاید و رغبت دوچندانی برای حضور در اینگونه جشنواره ها پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها