فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی محوری ارتش:
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی محوری ارتش گفت: امنیت و پایداری در ایران و منطقه مرهون بیداری سربازان ملت در نیروی‌های مسلح است.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۸۲
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ خلبان ولی رحمانی در یادواره شهدای والامقام شپول کنار در مسجد شهدای این شهرستان اظهار کرد: کسانی که بهترین عزیزان خود را برای دفاع از این سرزمین اهدا کرده‌اند، همیشه عزیز هستند.

وی با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به فرموده مقام عظمای ولایت ارزشش از شهادت کمتر نیست و این مجالس در همین راستا هستند.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی محوری ارتش با اذعان به اینکه شهدا جان شیرین خود را در برابر گلوله‌های دشمن سپر کردند، گفت: شهدا با آگاهی و علم کامل در برابر دشمن ماندند و از این روست که به گفته قرآن شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند.

رحمانی با تصریح بر اینکه شهدا رفته‌اند تا ما بمانیم، تصریح کرد: وظیفه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ایجاد امنیت پایدار در ایران است و ملت مطمئن باشد ما در این مسیر پا در رکابیم و این امنیت و پایداری در ایران و منطقه مرهون بیداری سربازان ملت در نیروی‌های مسلح است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی محوری ارتش، تقوا، ولایت مداری و حب به وطن را از شاخصه‌های مشترک نیروی‌های مسلح دانست و بیان کرد: همه نیروهای مسلح در دفاع از میهن و پاسداری از ارزش‌های کیان و مرزهای آن از ید واحد هستند و در این مسیر تحت ولایت رهبری معظم انقلاب ثابت قدم‌اند.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه نیروهای مسلح بخشی از توان خود را در شرایط خاص برای خدمت به مردم بهره گرفته اند، افزود: امروزه ملت مشاهده کرده‌اند هر جا که زلزله، سیل و یا کرونا آسیبی بر جای گذاشته نیروهای مسلح از جمله ارتش خود را در کنار مردم رسانده و به مردم‌یاری جامه عمل پوشانده است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی محوری ارتش طی دو سال اخیر خدمات بیشمار و بی‌شائبه‌ای را برای مردم به ارمغان آورده، گفت: از جمله خدمات ارتش در گیلان احداث یک بیمارستان در رشت، طرح توسعه در بیمارستان فومن و ماکلوان و در چند روستای دیگر بوده تا ثمره این خدمات مستقیماً به مردم برسد.

 

 

ارسال نظرات