رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری یزد از برگزاری نهمین المپیاد ورزشی محلات در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۹۲
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد امروز در نشستی خبری با اشاره به برگزاری نهمین المپیاد ورزشی محلات یزد اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است امسال از ۳۰ دیماه تا ۲۳ اسفندماه نهمین المپیاد ورزش محلات در سطح شهر میراث جهانی یزد برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال ۱۹ کلان شهر کشور مسابقات ورزشی محلات با عنوان جام پرچم و با مدل المپیاد یزد برگزار می‌کنند افزود: در هشت سال گذشته، هفت المپیاد به صورت حضوری و یک المپیاد به صورت آنلاین برگزار شده و این المپیاد‌ها توانسته نام یزد را در کلانشهر‌های کشور مطرح کند.

صداقت ادامه داد: هدف از برگزاری این المپیاد، تقویت هویت محله‌ای و اجرای کار گروهی و ورزش در محلات همچنین شناسایی کمبود‌های زیرساختی ورزشی در محله‌های مختلف یزد است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: برای برگزاری این المپیاد، ۴۰ محله مشخص شده و بنا داریم از سال آینده این المپیاد را از سطح محله‌ها آغاز کنیم و تا مرحله ملی ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام برای حضور در مسابقات این دوره المپیاد ورزش محلات یزد از ۲۰ دیماه آغاز شده و تا ۱۰ روز قبل از اختتامیه در ۲۳ اسفندماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند ۴۸ ساعت قبل برای حضور در هر مسابقه ثبت‌نام کنند.

صداقت عنوان کرد: ثبت نام در این المپیاد رایگان است و تاکنون نیز بالغ بر ۵۰۰ نفر برای شرکت در آن ثبت نام کرده اند.

ارسال نظرات