مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبرداد

احیای ۳۶ واحد تولیدی به همت بسیج کارخانجات سپاه کربلا / رفع موانع تولید با قوت دنبال می شود

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا از احیای ۳۶ واحد تولیدی در استان به همت این سازمان خبر داد و گفت: تاکنون مشکلات و آسیب‌های ۱۶۰ مجموعه تولیدی در مازندران توسط بسیج سازندگی هم احصا شده است.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۳۶
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

احیای ۳۶ واحد تولیدی به همت بسیج کارخانجات سپاه کربلا / رفع موانع تولید با قوت دنبال می شود

خبرگزاری بسیج، سید جواد حسینیان در حاشیه بازدید رسانه‌ای از شرکت و واحد تولیدی دچار آسیب نرسی (انجماد نوین بابل) در گفتگو با خبرنگار بسیج در این شهرستان، با اشاره به اینکه  استان مازندران دارای ۲ هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی است که درصد قابل توجهی از این واحد‌ها دچار مشکلات و آسیب هستند، گفت:  رهاشدگی برخی از واحد‌های تولیدی در سال‌های قبل باعث مشکلات بسیاری شد و امروزه نیز، با همراهی دولت انقلابی، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران با قوت برای رفع آسیب‌های واحد‌های تولیدی وارد عمل شده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا از احیای ۳۶ واحد تولیدی در استان به همت این سازمان خبر داد و گفت:  تاکنون مشکلات و آسیب‌های ۱۶۰ مجموعه تولیدی در مازندران توسط بسیج سازندگی هم احصا شده است.

حسینیان با اشاره به اینکه واحد تولیدی نرسی (انجماد نوین بابل) یکی از آن واحد‌های تولیدی در حال احیا  توسط بسیج کارخانجات سپاه کربلا می باشد، ادامه داد: چهار واحد تولیدی لوازم خانگی در مازندران فعالیت دارند، که از این تعداد سه واحد فعال هستند و واحد تولیدی دچار آسیب نرسی (انجماد نوین بابل) با برخی آسیب‌ها روبروست که باید با کمک هم و با استفاده از توان رسانه‌ای برای رفع این مشکلات گام برداریم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه واحد تولیدی نرسی (انجماد نوین بابل) در طول سال‌های گذشته ۱۶۰ کارگر و نیروی انسانی کارآمد در دو شیفت کاری در این واحد تولیدی فعالیت داشتند و امروزه به دلیل مشکلات، به ۲۰ نیرو کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و افزایش تولید است.

حسینیان تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم تا با رفع معضلات و مشکلات و با نگاه انقلابی شاهد واحد‌های تولیدی فعال، پویا و کارآمد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها