خبرهای داغ:
نهاوند-شهردار نهاوند گفت: هدفم کار است اگر حاشیه‌سازی شود و مانع تراشی‌ها ادامه پیدا کند از نهاوند می‌روم.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۳۷
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید یوسفی‌نوید در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به منظور ساماندهی بازار خودرو، سند ترمینال قدیمی نهاوند به متراژ ۱۵ هزار متر مربع به شهرداری واگذار شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه‌های اتومبیل به صورت پراکنده در برخی مناطق شهر فعالیت داشته و مشکلاتی را برای مردم و ترافیک شهری ایجاد کرده‌اند ایجاد بازار خودرو در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار نهاوند با بیان اینکه به همین منظور ترمینال قدیم برای اجرای این کار مشخص شد، گفت: ایجاد بازار خودرو زمینه‌های کارآفرینی را در شهرستان فراهم می‌کند ضمن اینکه طبق برنامه امیدواریم مجوز پروانه بازار تا قبل از عید امسال صادر شود تا ما بتوانیم کار را در سال آینده به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه به آسفالت معابر اشاره کرد و افزود: با توجه به آماده‌سازی و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند، در سال جاری ۳ هزار تن آسفالت در معابر شهری ریخته شده که بر اساس برآوردهای به عمل آمده معادل 4.5 میلیارد تومان هزینه بوده است.

یوسفی‌نوید از جذب ۴۶۰ تن قیر رایگان خبر داد و گفت: به منظور ادامه نهضت آسفالت اخیرا ۴۶۰ تن قیر رایگان تحویل و تخلیه شده که با این میزان میتوان ۱۱ هزار تن آسفالت را در سطح نهاوند اجرا کرد و به همین منظور نهضت آسفالت در سال آینده با قوت ادامه خواهد یافت.

وی از آماده‌سازی گرمخانه در شهر نهاوند خبر داد و اظهار داشت: به منظور ایجاد سرپناه برای افراد بی‌خانمان در فصل سرما با مشارکت خیرین دو کانکس به مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان تهیه شده که در شبانه‌روز می تواند حدود ۱۵ نفر را سرپناه دهد که به زودی افتتاح خواهد شد.

شهردار نهاوند گفت: ماهانه بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه دستمزد و حقوق پرسنل و کارگران شهرداری نهاوند پرداخت می‌شود.

وی در رابطه با تخریب ۳ مغازه در شهر که اخیرا انجام شد و حواشی زیادی در فضای مجازی داشت، گفت: از سال ۹۷ شهرداری اخطار و پیگیری لازم را با مالکان انجام داده بود.

یوسفی‌نوید با بیان اینکه قیمت مغازه‌ها به دادگستری اعلام شد هزینه واریز و ملک تملک و برای تعریض ملک خودمان مراجعه کردیم، افزود: هدفم کار است اگر حاشیه‌سازی شود و مانع تراشی‌ها ادامه پیدا کند از نهاوند می‌روم.

وی با اشاره به مشکلات و تغییر کاربری بخشی از اراضی شهرک فارابی به فضای سبز و عدم تعیین تکلیف زمین‌های برخی از متقاضیان با وجود اسناد مالکیت ثبتی گفت: این موضوع از سال‌ها قبل وجود داشته ولی درحال حاضر شهرداری و شورا پیگیر تعیین تکلیف و حل مشکلات هستند که در این رابطه جلساتی را با فرماندار و نماینده شهرستان داشته و به دنبال رفع موانع هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات