ساری-فرمانده سپاه میاندورود با اشاره به اینکه مردم در چهارچوب نظام فکری امامین انقلاب حرکت می‌کنند، افزود: می‌طلبد که مسئولان فاصله‌ای خود را بین مردم کم کنند.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۲۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد معافی شامگاه پنج شنبه ۳۰ دی ماه در روستای برگه از توابع شهرستان میاندورود با حضور سردار حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه برگزار شد.

 

سرهنگ جواد کردان فرمانده سپاه میاندورود ضمن خیر مقدم به مهمانان شهدا، با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در چهار محور همراه انقلاب اسلامی بودند، گفت:محور اول در جنگ سخت و جنگ هشت سال تحمیلی بود که ۲۲۵ شهید را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی و انقلاب کردند.

سرهنگ کردان افزود:محور دوم، در حوزه جنگ نیمه سخت و در فتنه‌های ۷۸ ، ۸۸ و در فتنه ۹۸  بود که اجازه جولان به معاندین و منافقین را ندادند.

فرمانده سپاه میاندورود، اضافه کرد: درمحور سوم مردم پای کار نظام بودند، ودر حوزه جنگ نرم کمترین آسیب  را در شهرستان داشتیم که این به برکت اعتقادات و باور‌های دینی مردم است.

سرهنگ کردان ادامه داد: در عرصه چهارم مردم با حضور ۷۵ درصدی پای صندوق رای انتخابات خود را مدیون خون شهدا و انقلاب نشان دادند.

فرمانده سپاه میاندورود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم در چهارچوب نظام فکری امامین انقلاب حرکت می‌کنند، افزود: یادواره شهدا دو پیام داخلی و خارجی دارد. پیام در حوزه داخلی به مسئولان نظام است که مردم همچنان پای نظام ایستاده اند و می‌طلبد که مسئولان فاصله‌ای خود را بین مردم کم کنند چرا که مردم جلوتر از مسئولان در صحنه‌های گوناگون گام برمیدارند.

سرهنگ کردان در ادامه با تصریح بر پیام دیگر یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا به جبهه استکبار در راس آن آمریکای جنایتکار این پیام را میدهد که تحریم و تهدید‌ها هیچ گونه تاثیری بر مردم نداشته و مردم همچنان مثل اول انقلاب پای ارزش‌ها و ولایت ایستاده اند و تا نابودی کامل استکبار و تحقق تمدن نوین اسلامی در کنار ولایت فقیه خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها