خبرهای داغ:
مسئول دفتر خادمیاران آستان قدس رضوی دزفول،گفت: تعداد ۲۵۰پُرس غذای متبرک حرم رضوی و همچنین ۳۲کیلو گوشت گرم در بین روستاهای کم برخوردار شهیون دزفول توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۵۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

رضا آیت در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: با عنایت امام رضا(ع) 250پرس غذای گرم و همچنین 32کیلو گوشت گرم در بین روستاهای کم برخوردار شهیون دزفول توزیع شد.

وی در ادامه افزود: خدام روز توزیع غذای متبرک امام رضا(ع) با حضور در مناطق مورد هدف به صورت خانه به خانه با رعایت کامل اصول و پرتوکل‌های بهداشتی غذای متبرک رضوی را به صورت یک بسته تحویل هر خانوار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به همت یاوران رضوی کانون جوانان نمایندگی آستان قدس رضوی در دزفول انجام شد، گفت: شناسایی مناطق کم برخوردار و اطلاعات آمار خانواده‌های ساکن در هر روستا توسط تیم پیشرو دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در دزفول متشکل از خادمیاران رضوی صورت می‌گیرد.

مسئول دفتر خادمیاران آستان قدس رضوی دزفول، با بیان اینکه مشکلات منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به همت خیرین و خادمیاران در حد توان به رفع برخی از مشکلات منطقه در هفته جاری اقدام شود در ادامه گفت: سرکشی به بیماران منطقه و اهدا تبرک نبات و نمک به بیماران نیازمند از دیگر برنامه‌ها بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها