مخلص الائمه گفت: در نشستی که به زودی نشستی با اوقاف انجام می شود درخصوص گره‌گشایی از مشکلات پیش‌روی این مکان مذهبی و تسریع روند تکمیل طرح عمرانی و توسعه آن تصمیم گیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۶۶
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های شهرستان اراک و طرح‌های توسعه‌ای حرم امامزاده عابد مشهد میقان اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت تکمیل این پروژه اظهار داشت: طرح توسعه امامزاده عابد(ع) کار مهمی است که آن امامزاده ضروری بوده و نیاز است اوقاف هم برای حل مشکلات این بقعه و تکمیل طرح توسعه آن اقدامات موثرتری اجرایی کند.
 
وی افزود: در نشستی که به زودی نشستی با اوقاف انجام می شود درخصوص گره‌گشایی از مشکلات پیش‌روی این مکان مذهبی و تسریع روند تکمیل طرح عمرانی و توسعه آن تصمیم گیری خواهیم کرد.
 
 مخلص‌الائمه تصریح کرد: البته نباید مشکلات را نادیده گرفت به طوری که محدودیت منابع مالی مهمترین مشکل در مسیر اجرای طرح توسعه امامزاده محمد عابد است که امیدواریم خیران هم در این راستا تلاش مضاعفی به کار گیرند.
 
استاندار مرکزی بیان کرد: بااین حال تکمیل طرح توسعه این بقعه متبرک ضروری است که باید با برنامه دقیق آنرا تسریع و هرچه زودتر این بقعه متبرکه را به سامان عمرانی برسانیم.
 
امامزاده عابد(ع) مشهد میقان یک سرمایه معنوی اراک است
 
«امیرهادی» فرماندار اراک نیز در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت این بقعه متبرکه اظهار داشت: امامزاده عابد(ع) از ذهایر و قطب های مهم فرهنگی و مذهبی اراک است که به عنوان یک سرمایه معنوی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی بیان کرد: امامزاده عابد در مناسبت‌های مذهبی از مکان‌هایی است که با ازدحام جمعیت همراه است و می طلبد مشکلات این آستان مقدس هرچه سریع تر گره‌گشایی شود.
 
انتهای پیام/711/ش
ارسال نظرات