امام جمعه ملکان:

بدخواهان از طریق فضای مجازی ذهن جوانان را مخدوش می‌کنند

تبریز- امام جمعه ملکان با اشاره به اینکه هیچ نظارت و کنترلی بر شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد، گفت: این موضوع موجب شده است تا معاندان و بدخواهان ذهن جوانان را مخدوش کنند.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۲۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حافظ زمانی روز گذشته در جمع مردم ملکان افزود: باید با ایجاد فضای امن و مطمئن در فضای مجازی از انحراف‌ها و رواج بعضی ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

وی همچنین سفر رییس‌جمهوری به روسیه را نقطه عطفی در گسترش روابط دو کشور دانست و اظهار داشت: این سفر با دستور کار توسعه تعاملات اقتصادی و تجاری دو کشور در راستای نگاه راهبردی ایران به شرق انجام شد.

به گفته وی کارشناسان و تحلیل‌گران عرصه سیاست خارجی در این ارتباط تاکید دارند که گسترش روابط ایران با حوزه شرق برای تقویت جایگاه ایران هم از موضع بازیگری ژئوپلیتیکی و اقتصادی و هم از موضع سیاسی در برابر فشار غرب حائز اهمیت است.

امام جمعه ملکان افزود: سفر آقای رییسی به روسیه با توجه به تحولات جاری در منطقه و عرصه بین‌الملل و این که پوتین در ایام شیوع کرونا دیدارهای خود با مقامات خارجی دیگر کشورها در جریان سفر به روسیه را به حداقل ممکن رسانده، مورد توجه برخی از کشورهای منطقه و فرا منطقه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام زمانی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، لزوم تاسی بانوان از سیره و روش زندگی ام ابیها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایرنا «سید ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز گفته بود که «در فضای مجازی شاهد جغرافیای چند سطحی و سپهرهای متعدد هستیم که ورود به آن از طریق دستگاه‌های کامپیوتر و تلفن‌های هوشمند شخصی است، بنابراین باید علاوه بر حفاظت از مرزهای فیزیکی، از مرزهای فضای مجازی نیز دفاع کرد».

ارسال نظرات
پر بیننده ها