خبرهای داغ:

روایت آیت‌الله فرحانی از اشک حاج قاسم سلیمانی پس از دیدار رهبری

آیت‌الله فرحانی گفت:در جلسه‌ای پس از دیدار رهبری با شهید حاج قاسم سلیمانی صحبتی کردم و این شهید والامقام نکته‌ای تکان‌دهنده‌ای را به من گفت در حالی که اشک می‌ریخت.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۳۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی امشب در آئین تجلیل از پیرغلامان و مداحان اروند با اشاره به اینکه مداحان خادمان اهل‌بیت هستند، اظهار کرد: ولایت در نهایت جهان را فرا خواهد گرفت و بر همین اساس باید محور اساسی اشعار شاعران و تولید مادحین، ولایت باشد.

وی عنوان کرد: پیرغلامان و مداحان باید ماموریت حضرت زهرا(ع‌) که همان فریاد ولایت است را ادامه دهند، تاریخ در حال حرکت به سمت ولایت است و ما نباید از این قافله عقب بیفتیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اقتدار اسلام و جبهه مقاومت حول محور ولایت است و این ولایت است که می‌تواند ما را به تحقق آرمان‌ها برساند.

فرحانی با تاکید بر مقام شامخ شهید سلیمانی به عنوان یکی از افراد ولایی، بیان کرد: در جلسه‌ای پس از دیدار رهبری با شهید حاج قاسم سلیمانی صحبتی کردم و این شهید والامقام نکته‌ای تکان‌دهنده‌ای را به من گفت در حالی که اشک می‌ریخت.

وی افزود: شهید عزیز ما گفت، شبی که کلید پایان داعش را در عراق زدم، در دور و اطراف من رزمندگان ایران، عراق، لبنان، افغانستان، یمن و سوریه قرار داشتند که من با دیدن آنها یاد جمله امام خمینی افتادم که فرمودند: بسیج مستضعفین شکل خواهد گرفت و آمریکا را به خاک مذلت خواهد کشید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز باید حامی مکتب ولایت بود چرا که این ولایت است که می‌تواند ما را به سر مقصد برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار