خبرهای داغ:
بازدید میدانی و پیگیری جهت ادامه روند ساخت هرچه سریع تر ساختمان گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام) توسط مسئولین مربوطه در منطقه راوند کاشان به عمل آمد
کد خبر: ۹۴۰۸۹۵۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 حضرت امام حسین (علیه السلام)    بازدید میدانی و پیگیری جهت ادامه روند ساخت هرچه سریع تر ساختمان گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام)   توسط مسئولین مربوطه در منطقه راوند کاشان به عمل آمد.

فرمانده گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام)  در رابطه با این بازدید گفت:در این ایام زمینه ای فراهم شد تا از مسئولین محترم شهری به ویژه امام جمعه محترم شهر دعوتی به عمل بیاید تا گزارشی میدانی  از وضعیت ساخت و ساز ساختمان این گردان بیان شود.

وی افزود : بنای موجود در دو طبقه و به صورت مشترک با یکی از حوزه های همپوشان گردان در حال ساخت می باشد که تا این زمان اسکلت بندی 2 طبقه به پایان رسیده و ساخت و ساز داخلی در حال انجام می باشد.

این فرمانده تصریح کرد : فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان نیز که به عنوان میزبان در این برنامه حاضر بودند ابراز امیدواری کردند با تلاش مضاعف مسئولین مربوطه ، سال جدید از این بنا به عنوان ساختمان جدید گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام) و حوزه بسیج بهره برداری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها