زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان،گفت :از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و۲۲۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند جویای کار با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان ایجاد شده است .
کد خبر: ۹۴۰۸۹۹۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

هدایت صفری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان،اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و227 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 96 میلیارد تومان در جهت توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت ایجاد شده است.

 

ایجاد بیش از ۳۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی به همت کمیته امداد

این مسئول با بیان اینکه این نهاد به دنبال توانمندسازی ولی نعمتان تحت حمایت است تا این عزیزان ضمن استقلال معیشتی عزت و کرامت نیز داشته باشند، گفت: حوزه اشتغال با شناسایی افراد مستعد محروم و نیازمند تلاش می کند تا زمینه توانمندی این افراد را فراهم نماید واین رویکرد زمانی به هدف خود می رسد که زنجیره فقر را قطع کند .

 

صفری گفت: این نهاد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن ارائه آموزش و مشاوره شغلی به آن ها و درنهایت با معرفی این افراد به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال زمینه اشتغال و توانمندی آن‌ها را فراهم می نماید .

 

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کارشناسان فنی و متخصص با انجام بازدیدهای دوره‌ای و ارائه مشاوره‌های لازم به مددجویان در تلاش هستند سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی آنان را ارتقا ببخشند، افزود: نظارت مستمر فنی به صورت کیفی و کمی بر طرح های اشتغالزایی این نهاد از اولویت های ویژه در جهت پایدارسازی طرح ها برای توانمندسازی واقعی مددجویان تحت حمایت می باشد.

 

صفری برگزاری کلاس ها ودوره های آموزشی و مشاوره های شغلی را برای پایداری طرح ها ضروری دانست و گفت: این نهاد تسهیلات اشتغال را در در اختیار مددجویان آموزش دیده قرار می دهد و فرآیند پرداخت تسهیلات نیز بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ،ارائه آموزش و مشاوره های شغلی در راستای ایجاد آمادگی و توانمندی برای انجام کسب و کار است .

 

وی با بیان اینکه فرایند پرداخت تسهیلات از طریق بانک های عامل در سطح استان انجام می گیرد، گفت: انتظار می رود معرفی شدگان به بانک ها با کسب اطلاعات لازم از شرایط پرداخت تسهیلات، مدارک مورد نیاز را در کوتاه ترین زمان تهیه کرده و در اختیار بانک های عامل قرار دهند.وبا همکاری بیشتر بانک های عامل همچون گذشته شاهد ارتقای پرداخت تسهیلات به نیازمندان و محرومان در جهت توانمندسازی آنان باشیم.

 

ارسال نظرات