صبح امروز مهندس محسن کاری سرپرست کارگاه پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در اراک به همراه حجت الاسلام کیشانی رابط نمایندگی ولی فقیه در پروژه های کلانشهر اراک از دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۲۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛صبح امروز مهندس محسن کاری سرپرست کارگاه پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در اراک به همراه حجت الاسلام کیشانی رابط نمایندگی ولی فقیه در پروژه های کلانشهر اراک از دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی بازدید کرد.

تشریح و بیان جزئیات ورود قرارگاه به کلانشهر اراک با درخواست وقت مدیریت شهری و چگونگی و روند ساخت پروژه های عمرانی در طول شش سال گذشته از جمله بخش های این گفتگو و نشست رسانه ای بود.

از به کارگیری نیروهای بومی شهر اراک و پرورش پیمانکار های کوچک تا استفاده از ظرفیت های موجود استان و گردش مالی برای کمک به وضعیت شهر اراک و استان مرکزی از قسمت های جالب و شنیدنی این گفتگو است.

بیان ناگفته هایی از همت جهادی و تلاش شبانه روزی جهادگران این قرارگاه برای به سرانجام رساندن و بهره برداری به موقع پروژه های شهر همراه با کیفیت و استاندارد های لازم از دیگر بخش های این بازدید رسانه ای بود.

جزئیات این نشست و گفتگوی انجام شده با خبرنگاران بسیج را در صفحه خبرگزاری بسیج می خوانید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات