دکتر فرزاد مخلص الائمه گفت: با وضعیت اقتصادی در استان تعطیلی کسب و کارها و مراکز ممکن است اختلالی در زندگی شخصی مردم ایجاد کند که باید برای تدبیر مناسبی دیده شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۶۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان مرکزی گفت :تصمیمات مربوط به تزریق واکسن به کودکان سنین کمتر از ۵ و ۶ سال در حال بررسی نهایی در کمیته ایمنی ستاد مدیریت کرونا می‌باشد و مجوز آن به زودی صادر می‌شود ، آموزش پرورش های شهرستان ها با همکاری فرمانداران نسبت به افزایش سطح ایمن سازی مدارس تلاش بیشتری داشته باشند .


وی با بیان اینکه تزریق سه دوز واکسن سطح ایمنی را افزایش می‌دهد گفت : با این حال نمی‌توان مصونیت کامل را تضمین کرد و تلقی این امر صحیح نمی‌باشد و می بایست  رعایت سایر جوانب و جزییات دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی فردی در سطح جامعه و اجرای آن در مراکز جمعی ، اداره ها ، رستوران ها و مراکز خرید را افزایش داد.

استاندار مرکزی یاد آور شد: رسانه های فعال در سطح استان و همچنین شهرستان ها نسبت به افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به مردم و جامعه فعال و پیگیر باشند .


مخلص الائمه با اشاره به نزدیک شدن به آغاز ترددهای مردم و کسب کار آنها در اسفند ماه گفت : با وضعیت اقتصادی در استان تعطیلی کسب و کارها و مراکز ممکن است اختلالی در زندگی شخصی مردم ایجاد کند که باید برای تدبیر مناسبی دیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات