سردار محمد علی نظری در محل آغاز احداث و اصلاح سیل بندهای منطقه زهکلوت شهرستان رودبار جنوب؛
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه تا زمان اجرایی کردن مواردی که برای زدن سیل بند با سازمان آب منطقه ای کرمان و معاونت عمرانی استانداری استان کرمان هماهنگ کرده‌ است، در منطقه می ماند.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۰۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سردار محمد علی نظری در محل آغاز احداث و اصلاح سیل بندهای منطقه زهکلوت شهرستان رودبار جنوب گفت: دستگاه های سپاه ثارالله استان کرمان در حال لایه روبی و زدن یک سیل بند، برای جلوگیری از وقوع سیل هایی که در آینده ممکن است پل و مردم را دچار مشکل کند، هستند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سپاه ثارالله با همکاری تیپ های زرهی، تیپ صاحب الزمان (عج)، لشکر ۴۱ ثارالله و قرارگاه قدس ۲۵ دستگاه سنگین را در منطقه مستقر دارند که در هفت نقطه در حال  زدن سیل بند و در برخی از نقاط نیز در حال اصلاح راه‌های روستایی هستند.

نظر افزود: سپاه تا زمان اجرایی کردن مواردی که برای زدن سیل بند با سازمان آب منطقه ای کرمان و معاونت عمرانی استانداری استان کرمان هماهنگ کرده‌ است، در منطقه می ماند.

این مقام مسئول ابراز کرد: ما با استفاده از دستگاه هایی که مجوز آنها را از فرمانده کل سپاه پاسداران گرفته ایم و با تقویتی که انجام می دهیم، تا آخرین لحظه برای خدمت رسانی به مردم شریف منطقه جنوب شهرستان های رودبار جنوب، منوجان، قلعه گنج و ریگان که درگیر سیل شده‌اند در منطقه حضور خواهیم داشت.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: علاوه بر کمک به اصلاح سیل بندها، جاهایی که سیل بند وجود ندارد به پیشنهاد نیروهای فرمانداری، مردم محلی و آب منطقه ای ان شاالله سیل بندهای جدید را که واگذار کنند تا جایی که بضاعتمان اجازه دهد در خدمت مردم خواهیم بود تا در ماه ها و روزهای آتی که بارندگی داریم، منازل مردم دچار آبگرفتگی نشوند.


ارسال نظرات