خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر خبر داد
ملایر-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن در سطح شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۰۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

مهین نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر، حضرت زهرا(س) را ام ابیها و بانوی بزرگ معرفت برشمرد و اظهار کرد: این روز، روز تکریم مادران و همه بانوانی است که دل در گرو عشق به صدیقه کبری داشته و ایشان را در جای جای زندگی خود الگو قرار داده‌‌اند.

وی با تبریک سالروز تولد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و تقارن آن با ایام ولادت با سعادت بانوی آب و آینه حضرت زهرا(س) افزود: یکی از مهمترین و سازنده‌ترین نقش‌هایی یک زن نقش مادری و همسری است که همه این اوصاف در زهرای مرضیه نهفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر با بیان اینکه تدبر و اندیشه در زندگی حضرت زهرا (س) ما را دچار شگفتی می‌کند، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در سن جوانی نشان دادند که چطور یک انسان به مراتب و کمالات معنوی و مادی برسد که این خود یک حقیقت شگفت انگیز است.

وی با اشاره به اینکه همه ابعاد زندگی فاطمه الزهر(س) که همراه با کار و تلاش و تکامل و تعالی بوده یک الگوی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی همه ما است، افزود: ایشان در آن شرایط زندگی را باکمال سر افرازی به پیش می‌برد و فرزندانی همانند حسن و حسین و زینب را تربیت می‌کردند.

نظری تصریح کرد: مرور هر لحظه از عمر با برکت این بانوی بزرگ اسلام‌ یادآور جایگاه رفیع و والای زن و مادر در فرهنگ اسلام است.

وی با بیان اینکه در سرزمین ایران اسلامی نیز زنان این مرز و بوم دوشادوش مردان در توسعه و پیشرفت وتعالی ایران بزرگ‌ اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌‌اند، افزود: وقتی زن مسلمان با فطرت و به اصل خود بر می‌گردد چه معجزه عظیمی درست می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر به نقش زنان در دوران پیروزی انقلاب و بعد ازآن اشاره کرد و گفت: نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده و همچنین در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر بوده و ما کجا این قدرت و عظمت را از زنان دیده بودیم که از مادران شهدا می‌بینیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و زن در ملایر افزود: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن بیش از ۵۰ برنامه در سطح شهرستان ملایر با همکاری و هم‌افزایی بسیج جامعه زنان، حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران و اقشار بسیج هم چنین کار گروه بانوان جامعه زنان شهرستان و... در فضای حقیقی و مجازی انجام خواهد شد.

نظری برگزاری جشن‌ کوثر و جشن ازدواج همزمان در ۷ نقطه از شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در بخش زند، سامن، جوکار، ازندریان، ، حسین آباد ناظم، و اسلام آباد برگزار می‌شود.

وی سرکشی و دست‌بوسی مادران شهدا، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تقدیر از بانوان کارآفرین، برگزاری کارگاه افزایش جمعیت و تقدیر از مادران دارای سه فرزند را نیز از دیگر برنامه‌های این ایام در ملایر برشمرد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر برگزاری وبینار، اردوهای جهادی در مناطق محروم، مشاوره، ویزیت رایگان، ایجاد نمایشگاه، مسابقات فرهنگی و ورزشی را نیز از دیگر برنامه‌های هفته زن و مقام مادر در ملایر عنوان کرد.

وی توزیع بسته‌های‌ معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و تقدیر از فرزندان دختر متولد شده در میلاد حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های سبک زندگی اسلامی، تولید محتوا و برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و ... نیز از دیگر برنامه‌های جامعه زنان شهرستان ملایر در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و هفته تکریم مقام مادر و زن در ملایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات