همزمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد تحولات جدیدی در صحنه مدیریت اجرایی در استان مرکزی هستیم بازدید های سرزده فرزاد مخلص الائمه استاندار جدید مرکزی از بخش های مختلف به ویژه در بطن جامعه خود گویای این اتفاقات جدید است.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۱۲
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛همزمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد تحولات جدیدی در صحنه مدیریت اجرایی در استان مرکزی هستیم بازدید های سرزده فرزاد مخلص الائمه استاندار جدید مرکزی از بخش های مختلف به ویژه در بطن جامعه خود گویای این اتفاقات جدید است.

فرزاد مخلص الائمه استاندار جدید مرکزی در تاریخ 17آبان سال جاری به عنوان بیست مین استاندار  و نماینده عالی دولت سکان مدیریت اجرایی را در استان به دست گرفت استانی که به لحاظ داشتن ویژگی های منحصر به فرد در بخش های مختلف و ابعاد گونانگون همواره دستخوش اتفاقات مختلف و فراز و نشیب های مختلفی بوده است.

اما همواره آنچه که مورد توجه و مطالبه دلسوزان و دغدغه مندان استان مرکزی بوده است حضور مدیرانی دلسوز،پاک دست،و کارآمد برای ایجاد تحول در سطح اجرایی و ستادی استان است.

مدیرانی که رسالت خدمت به مردم را بر کسب منافع شخصی خود ترجیح دهند و با اجرای عدالت و داشتن اراده ای از جنس جهادی و انقلابی زمینه را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی مهیا سازند.

استان مرکزی در طول سالیان گذشته همواره دستخوش جریان های مختلف بوده است از ناکارآمدی مدیران در مدیریت حوزه صنایع و چرخه تولید تا پرداختن به ظرفیت غنی فرهنگی و حضور ادیبان و مفاخر و بزرگانی همچمون امام خمینی(ره)،که همواره در عمل تخصص با تعهد همراه نبود و استان مرکزی به طور واقع نتوانست به طور واقعی به اهداف و پیامد های خود برسد.

خروج مسئول و مدیر از پشت میز و حضور میدانی در ماموریت ها یک نیاز مهم برای بخش های استان بود که مردم همواره انتظار حضور آنان را می کشیدند تا گشایشی در وضعیت و نحوه خدمت رسانی را ببینند که آن هم به ندرت از پشت شیشه های دودی خودروهای گران قیمت دیده می شد.

اما به راستی فاصله دیدن تا شنیدن به چه مقدار است آیا گزارش های خوانده شده با گزارشی که آن را از نزدیک لمس می شوند تفاوتی دارد؟که رهبر معظم انقلاب بارها توصیه داشتند مسئولین به نقاط محروم بروند و بال مردم روبرو تماس بگیرند و در جریان کارهایشان قرار بگیرندکه این با ارزش و با برکت است.

این در حالی است که فرزاد مخلص الائمه استاندار تازه منصوب استان مرکزی در اولین اقدام خود ارسال هرگونه گل و پیام تبریک را ممنوع کرد و امروز هم دیده می شود با حضور در مناطق حاشیه نشین تلاش کرده است تا قدری اقدامات دولت رنگ و بوی مردمی به خود بگیرد.

هرچند باید تاکید کرد که بازدید های سرزنده و مردمی باید توام با اقدام و عمل باشد و مردم نتیجه قول های مسئولین را لمس نمایند و به گفته شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی باید به وعده خود صادق باشیم که رضایت مردم را در پی داشته باشد.

حال امیدواریم نماینده عالی دولت در استان مرکزی با به کارگیری نیروهای توانمند مومن و انقلابی در ارکان اجرایی استان صحنه های از خدمت عادلانه با محوریت مردم  و در نهایت رشد شکوفایی در بخش های مختلف را رقم زند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات