خبرهای داغ:
همدان-مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: مادران شهدا نقش به سزایی در پروراندن بزرگ مردانی چون حاج قاسم داشتند که همه ما آسایش خود را مدیون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۷۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش تکریم از همسران، فرزندان شهدای والا مقام و تجلیل از دختران حاج قاسم، به همت حوزه کوثرالنبی(س) در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان همدان برگزار شد.

مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان در این برنامه ضمن ادای احترام به شهدای والا مقام و خانواده‌های معزز حاضر در برنامه اظهار داشت: شهیدان از زندگی و خانواده گذشتند تا ما در امنیت و آسایش باشیم.

سردار مهدی فرجی بیان کرد: اگر همه داشته‌هایمان را بدهیم به ارزش یک قطره از خون شهدا نخواهد بود.

وی گفت: مادران شهدا نقش به سزایی در پروراندن بزرگ مردانی چون حاج قاسم داشتند که همه ما آسایش خود را مدیون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان در ادامه از زحمات خواهران بسیجی تشکر کرد و یادآور شد: خواهران نقش بسیار مهمی در تمام عرصه‌ها داشتند.

وی با بیان اینکه خواهران نشان دادند که حضورشان بسیار لازم بوده و خواهد بود، گفت: ما باید از همه جهات برای جنگ نرمی که دشمن طراحی کرده است، آمادگی کسب کرده و به مقابله با آن بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات