خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران فرهنگ پاسداری را تشریح کرد و گفت: فرهنگ پاسداری این است که آمده ام در دفاع از دین خدا همه چیزم را فدا کنم.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۹۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع دانش آموختگان و کارکنان مرکز آموزش پاسداری علویون با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در خصوص فتنه گفت: امام فرمودند: هر فتنه‌ای تاریک کننده است.

وی ذیل این حدیث شریف افزود: کار فتنه این است که نور را از بین ببرد، روشنایی را به تاریکی تبدیل کند تا به گونه‌ای که حتی چشم دار ها نیز نتوانند راه را پیدا کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی ادامه داد: در تاریکی فتنه که خواص می‌لغزند و در دنبال آن هم عوام می‌لغزند، به نوری نیاز داریم که شیطان نتواند خاموش کند و آن نور، نور الله است و خداوند این نور را به کسانی که اهل تقوا و معنویت باشند عطا میکند.

وی ویژگی‌های اهل تقوا را برشمرد و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اهل تقوا این است که وقتی با جریان‌های انحرافی، شیاطین، تاریک کنندگان برخورد میکنند، میفهمند این شیطان و انحراف است و غافل نیستند؛ ویژگی دوم اهل تقوا نیز این است که این افراد صاحب بصیرت اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن توجه به اهتمام بصیرت در دین گفت: خداوند متعال میفرمایند: دین آمده است به شما حیات بدهد و شما را زنده کند؛ لذا اگر کسی به حیات انسانی رسید، میفهمد که هر آنچه دراین حیات نباتی و حیوانی انجام بدهد؛ بازی و بازیچه است.

وی ایمان و عمل صالح را، راه حیات دین به ما دانست و گفت: دین با حُسن فاعلی و حُسن فعلی و به عبارت دیگر با ایمان و عمل صالح به ما حیات میبخشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی خاطر نشان کرد: بعد از بصیرت، دومین چیزی که حضرت زهرا (س) به همه امامان و معصومین  یاد داد؛ مجاهدت و جهاد در راه بصیرت است.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) میفرمایند: جان میدهم که دین خدا جان ندهد؛ و حضرت نگذاشت بزرگترین انحراف در اسلام نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران فرهنگ پاسداری را تشریح کرد و گفت: فرهنگ پاسداری این است که آمده ام در دفاع از دین خدا همه چیزم را فدا کنم.

وی در پایان به ذکر خاطره‌ای از حاج قاسم و ابومهدی المهندس پرداخت.

انتهای پیام/میرزابابایی

ارسال نظرات
پر بیننده ها