خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی گفت: اگر حمایت مادران و همسران شهدا نبود پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه مأموریت خود به مشکل بزرگی برمیخورد.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۳۲
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

مادران و همسران شهدا نقش بسیار کلیدی و مهمی را در تربیت رزمندگان و شهدا داشتند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: شما مادران و همسران شهدا نقش بسیار کلیدی و حساسی را در تربیت رزمندگان و شهدا داشتید.

وی افزود: اگر همدلی، همراهی و حمایت مادران و همسران شهدا نبود امام خمینی (ره) در ادامه ماموریت خود که پیروزی انقلاب اسلامی بود به مشکل بزرگی برمیخورد.

ملک شاهکوهی ادامه داد: بسیاری از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با بیش از ۵ فرزند که هیچ درآمدی نداشتند برای دفاع از خاک و ناموس خود در جنگ تحمیلی شرکت کردند و پای آرمان های امام و انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در دورانی که مردم شریف ایران از هیچگونه امکانات بهره مند نبودند پشت امام خود را خالی نکرده و با تمامی دشواری ها مقابل دشمن بعثی ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز خون شهدای انقلاب اسلامی در عراق، یمن، پاکستان، سوریه، فلسطین و لبنان به ثمر نشسته است و آنهایی که آمده بودند تا بساط حکومت اسلامی را جمع کنند امروز در جهان سرافکنده تر از همیشه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها