فرمانده سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: ۱۵۰ نفر از نیروهای مجموعه سپاه استان در قالب ۱۰ تیم از همان ساعات اولیه بروز سیلاب با حضور در بخش کلات مورموری خدمات رسانی به سیل زدگان را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۰۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی فرماند سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام  اظهارداشت: فعالیت و خدمات رسانی مجموعه سپاه شامل نیروهای خود سپاه، بسیج و گروه های جهادی در کلات مورموری آبدانان کماکان به مردم سیلزده ادامه دارد.

وی افزود: تخلیه وسایل منازل و مغازه های دچار سیلاب، تمیزکاری و پاکسازی این واحدها، لایروبی مناطق سیلزده از جمله خدمات مجموعه سپاه در کلات مورموری بود که در گروه های ۱۵ تا ۲۰ نفره به مردم خسارت دیده از سیلاب خدمات رسانی کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: در عملیات پاکسازی نقاط سیلزده ۴۰ منزل مسکونی و واحد تجاری که بیشتر در داخل شهر مورموری بودند، تخلیه و پاکسازی شد.

سردار شاکرمی یکی از مهمترین اقدامات سپاه در منطقه سیل زده مورموری را برپایی درمانگاه چند تخصصی یک روزه با ۶۰ نفر عوامل کادر درمان ذکر کرد که در این درمانگاه به ۹۰۰ نفر خدمات رایگان درمانی ارائه شد.

وی یادآور شد: مراجعان در این درمانگاه یک روزه از خدمات پزشکی در بخش های پزشک عمومی، دندانپزشکی، زنان، کودکان، داخلی و داروخانه بهره مند شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: توزیع قرص نان، بطری آب آشامیدنی، بسته های معیشتی و بهداشتی کمک های مومنانه از دیگر خدمات انجام گرفته توسط مجموعه سپاه در این ناحیه بوده است.

شاکرمی اضافه کرد: مجموعه سپاه در کنار سایر نهادهای خدمات رسان چون جمعیت هلال احمر و کمیته امداد یاری گر سلی زدگان مورموری بودند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات