دکتر حجتی گفت: در آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان ها،فراهان در وضعیت آبی است اما نباید گول این رنگ را خورد و اُمیکرون را ساده گرفت
کد خبر: ۹۴۰۹۵۴۷
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛دکتر محمدرضا حجتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان در جمع خبرنگاران گفت: با افزایش موارد سرپایی به مراکز درمانی،باید بیش از پیش مراقب کرونا به خصوص اُمیکرون باشیم.

وی افزود: با وجود اینکه در وضعیت بستری ناشی از کرونا تغییر قابل توجهی نداشته‌ایم و در حال حاضر تنها یک مورد مثبت قطعی در بیمارستان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی می باشد اما متاسفانه موارد سرپایی افزایش یافته که این مهم یک زنگ خطر است.


دکتر حجتی گفت : علیرغم اینکه در چند روز اخیر هیچگونه مورد فوتی ناشی از کووید ۱۹ در سطح شهرستان به ثبت نرسیده است اما باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات اقدام به دریافت واکسن علیه بیماری کرونا کرد تا وضعیت کنترل شود.


وی تاکید کرد : به طور کلی بیش از ۹۶ درصد از جمعیت گروه هدف شهرستان فراهان نوبت اول، بیش از ۸۲ درصد نوبت دوم و ۲۷ درصد نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند و از باقی همشهریان می خواهیم که هر چه سریعتر با دریافت دُز سوم، خود و دیگران را علیه سویه جدید ایمن کنند.


دکتر حجتی در ادامه خاطر نشان کرد : در آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان ها،فراهان در وضعیت آبی است اما نباید گول این رنگ را خورد و اُمیکرون را ساده گرفت،چراکه در صورت کوچکترین ساده انگاری و غفلت و ساده گرفتن ویروس،با توجه به سرعت بالای انتشار،هفته ی های آتی دچار بحران خواهیم شد.


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان در پایان از مردم شهرستان و روستاهای اطراف خواست تا ضمن شرکت در تکمیل واکسیناسیون،و استفاده از ماسک به خصوص در مراکز شلوغ و پرازدحام،شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات