خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: در جنگ نامتقارن فرهنگی اجتماعی متاسفانه وضعیت خوبی نداریم سه خط تربیتی داریم احیا تحکیم و مقاوم سازی هویت انسانی، هویت دینی و هویت ملی و سوم آموختن معاد به فرزندان که بر عهده مادران جامعه است .
کد خبر: ۹۴۰۹۵۶۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز همایش کوثر هستی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و روز مادر در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: سالهاست که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا جشن می‌گیریم و در ایام شهادتشان عزاداری برگزار می‌کنیم در حالیکه شان حضرت صدیقه طاهره و نیاز ما ایجاب می‌کرد به مرحله شناخت حقیقی برویم. ستایش کردن و عزاداری لازم است، اما ۹۵درصد کار بر زمین مانده است.


وی با تاکید بر اینکه شما به عنوان مادران تطبیق دهید مادری صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها را با وظیفه مادری خودتان افزود: برای هر زنی ۳ ساحت مادری وجود دارد که قرار است فاطمی انجام وظیفه کند طبق فرموده امام صادق علیه‌السلام مادری کردن برای فرزندی که خودش به دنیا آورده و مادری کردن برای همسرانتان، چون در برخی اوقات پیچ و تاب‌های سخت و سنگین زندگی صرفا در کنار هم بودن کافی نیست باید ستون محکم پشت سر مرد باشید. باید دست آرامش بخش بر سر مردت بکشی که سختی‌ها را فراموش کند.


حکیمیان با بیان اینکه ساحت سوم مادری اجتماعی شما بانوان است خاطرنشان کرد: در بیانیه رهبری خطاب به کنگره شهدای زن خلاصه دیدگاه رهبری و اسلام ناب نسبت به نقش زنان در خانواده و اجتماع است که همان یک صفحه می‌تواند سرنوشت جهان را تغییر دهد. در این بیانیه ولایت اجتماعی زنان همان مادری اجتماعی شماست نقشی که برای تربیت جامعه برعهده می‌گیرید.


وی عنوان کرد: از دیدگاه فلاسفه و علمای تعلیم و تربیت بیان می‌شود وجود زن مقدس است به این دلیل که خالق انسان خداوند است و واسطه این خلقت زن است. روح خدا در وجود زن در انسان دمیده می‌شود؛ و دیگر اینکه روزی چندین مرتبه خداوند را به عنوان رب العالمین ستایش می‌کنیم و بعد از خداوند زنان موظف به تربیت انسان‌ها هستند.


معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: از اساتید تعلیم و تربیت اسلامی جهان و علامه عسگری قم فرمودند (جهان تشکیل شده از صبح تولد، شب حیات در دنیا و صبح رستاخیز در شب بدون چراغ نمی‌توانیم حرکت کنیم یکی از چراغ‌ها فاطمه زهرا سلام‌الله علیها است) آن حضرت مرز‌های جغرافیایی و ادیان را درنوردیده است و هزاران مرید و پیرو از بین نخبگان سایر ادیان دارند.


وی بیان داشت: باید با مطالعه بیشتر به ۹ سال زندگی مشترک حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها توجه کنید کشیش اعظم مسیحیان آلمان جملاتی در مورد حضرت ۸ماه قبل بیان کرده است. می‌گوید (بعد از سال‌ها کار علمی و مذهبی دریافتم واسطه دریافت آرامش از آسمان به زمین فاطمه دختر پیغمبر مسلمانان است).


حکیمیان گفت: متاسفانه برخی در میان ما طوری حرف می‌زنند که حضرت زهرا شخصیتی مربوط به گذشته است. از نظر انفاق حضرت زهرا همواره بهترین چیزی که داشتند به فقرا می‌بخشیدند. حتی تصور دنیایی که با منش فاطمه اداره شود لذت بخش است در طی ۳۰ سال اخیر اتفاقات جدی‌تر می‌افتد و یارگیری حضرت برای فرزندشان و زمینه سازی برای ظهور ولیعصر عج صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه برای فاطمی مادری کردن سه کار لازم است متدکر شد: اول خودمان را اصلاح کنیم و تهذیب نفس، تمرین صداقت و اخلاص، مشق فاطمی برای مادران جامعه ما است دوم حفظ خانواده سالم و متعادل تا زمانی که خانواده خود را به سکون و آرامش نرساندید برای جامعه نقشه نکشید.


معاون بسیج جامعه زنان تاکید کرد: مهمترین، اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین نقش مادر در خانه این است که برای همسر و فرزندانش آرام جان باشد مهمترین نقش مادر در خانواده نظافت، کاسبی و آشپزی نیست. فلسفه ازدواج طبق قرآن برای رسیدن به آرامش است و محیط خارج از منزل نباید پناهگاه و محل آرامش اعضای خانواده شود.


وی با بیان اینکه ساحت سوم ولایت اجتماعی حضرت زهراست گفت: رهبری و پرچم داری در جامعه برای ترویج فضایل و زدودن رذایل اخلاقی سیمای جامعه است. وظیفه ما در جامعه امروزی این است که در هر میدانی وارد شویم باید در وسط معرکه بشناسیم دشمن روبه رو کیست، کجاست و مشغول چه کار است.

شما خواهران رزمندگان دفاع مقدس در جنگ نرم هستید


حکیمیان خاطرنشان کرد: شما خواهران رزمندگان دفاع مقدس در جنگ نرم هستید و جنگ جهانی و وسیع‌ترین جنگ فرهنگی اعتقادی است که همه جنگ‌های دیگر را دربرمی گیرد. آنگاه که شیطان از درگاه الهی رانده شد و به عزت خدا قسم خورد برای گمراهی نوع بشر و امروز شما به عنوان مادر با شیطان حریف هستید.


وی تنها رمز رهایی از چنگال شیطان را مشق اخلاص دانست و افزود: اگر می‌خواهید فرزند سعادتمند تربیت کنید باید در برابر تهاجم شیطان بیمه اش کنید و باید مشق اخلاص به او بیاموزید. بنده خدا تربیت کنید که رسم بندگی یاد گرفته باشد و خودتان نیز کارهایتان را برای رضای خدا انجام بدهید.


معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور اظهار داشت: وقتی نیت خالص برای خدا باشد خسته، عصبی و طلبکار نمی‌شوید اخلاص در نیت رمز رهایی از چنگال شیطان است چنین عزتی خداوند به شهید سلیمانی داد، چون نگاهی جز کار برای خدا نداشت. او سرباز خدا شد و مادری که در خانه سرباز خدا باشد خسته و طلبکار نمی‌شود.


وی یادآور شد: جنگ نرم را شیطان شروع کرد و در طول تاریخ انبیاء الهی دفاع مقدس کردند و زیباترین برگ تاریخ دفاع مقدس توسط حضرت ولیعصر رقم می‌خورد و در عصر حاضر کسانی که فریاد زدند و ایادی استکبار را از سرزمین ما راندند. در دویست سال قبل ۷ شیطان پرست به ظاهر یهودی ۲۴خط مطلب برای جهان نوشتند تا ۱۲۰ سال پنهانی اجرا کردند و بانوی روسی نفود و آن را منتشر کرد، اما کارشان را ادامه می‌دهند.


حکیمیان با اشاره به اهداف و برنامه ریزی یهودیان برای تسلط بر جهان گفت: طبق این مطالب می‌خواهند تمام انسان‌های غیر یهود را تبدیل به حیوان کنند و آن‌ها را برای اهداف خو د بکار گیرند جنگ نرم واضح و روشن‌تر از جنگ سخت است برای حکومت بر جهان انسان به مانند حیوان تربیت می‌کنند. ربا را ترویج می‌دهند تا صهیونیست بر جهان تسلط یابد. مواد مخدر ترویج می‌دهند تا کل جهان را مبتلا کنند و مصرف مشروبات الکلی و بی بند و باری را ترویج می‌دهند و این موارد با نفوذ شبکه‌های یهودی در برخی کشور‌ها تبدیل به قانون شده است.


وی با اشاره به ارتباط ترویج فحشا و ربا با حکومت یهود بر جهان افزود: هر جا هر ملتی بخواهد آزادی، استقلال و اقتدار خودش را حفظ کند باید سلامت جسم و اخلاق و روان نسل خود را حفظ کند و اگر نتوانست مستعمره و سرسپرده می‌شود. اگر در هر جای دنیا جوانان، مردان و زنان با اعتیاد، مصرف مشروبات، ربا و بی بند و باری سلامت جسم و اخلاق روان شان سالم نمی‌ماند.
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: صهیونیست توانسته با این روش بر یک سوم جهان مسلط شود آمریکا بزرگترین مستعمره رژیم صهیونیستی است و در چنگال اسرائیل اسیر است. اولین ملتی که در جهان بلند شد و بعد از ۱۵۰ سال فریاد زد و گفت نه ملت ایران بوده است در حالیکه ۵۰ سال رژیم پهلوی برای پیاده سازی پروتکل‌های یهود کار می‌کرد.


وی با بیان اینکه ما در جنگی به سر می‌بریم که نبرد نامتقارن است گفت: در این نبرد به صورت نبرد نظامی، جنگ اقتصادی و فرهنگی نامتقارن داریم و در جنگ نظامی صرفا امکانات و قوای بیشتر باعث پیروزی نمی‌شود و پیروز میدان کسی است که از مبانی قوی‌تر باشد و این را ما در نبرد نامتقارن هشت ساله ثابت کردم.


حکیمیان افزود: مستکبران هرگاه در جنگ نظامی پیروز نشدند در جنگ فرهنگی اعتقادی صد برابر هجوم را بالا بردند و در عراق و سوریه همین روش را دنبال کردند. جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی بر علیه ما رخ دادند که متاسفانه مسئولین در خواب بودند و اقدامی متقابل انجام ندادند.
وی با اشاره به انتظار رهبر انقلاب از بانوان در بیانیه کنگره شهدای زن خاطرنشان کرد: مادران موظف هستند در برابر زلزله‌های ۵مرحله‌ای بر علیه جامعه اسلامی فاطمی وارد میدان شوند از جمله افزایش طلاق، کاهش ازدواج، کاهش جمعیت و کاهش حیا و عفت بین بانوان و آقایان جامعه است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: در جنگ نامتقارن فرهنگی اجتماعی متاسفانه وضعیت خوبی نداریم سه خط تربیتی داریم احیا تحکیم و مقاوم سازی هویت انسانی، هویت دینی و هویت ملی و سوم آموختن معاد به فرزندان که بر عهده مادران جامعه است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها