خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان:

برگزاری ۴۵برنامه شاخص بسیج جامعه زنان استان / اجرای بیش از ۴۰۰برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج خواهران

خانم میرعرب گفت: برنامه شاخص به همت حوزه های مقاومت بسیج خواهران و بیش از ۴۰۰برنامه نیز به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران در هفته زن در سطح شهر و روستاهای استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۷۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

برگزاری ۴۵برنامه شاخص بسیج جامعه زنان استان / اجرای بیش از ۴۰۰برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج خواهران

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ خانم میرعرب مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت مقام حضرت زهرا (س) و روز زن به تشریح برنامه های سازمان بسیج جامعه زنان در این هفته پرداخت و اظهار کرد: همایش رسم مادری با موضوع ولایت اجتماعی زن برمبنای سبک زندگی حضرت فاطمه(س) با همکاری استانداری و ادارات شهرستان ها با سخنرانی دکتر حکیمیان، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر و بندر ترکمن اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک زن مسلمان باید دانشجوی دانشگاه حضرت فاطمه (س) باشد و تنها از مکتب تربیتی آن بانوی بزرگوار درس بگیرید تاکید کرد: شخصیت حضرت فاطمه (س) در همه ابعاد بصیرتی، ولایتمداری، عفت، فرزندآوری و همسرداری شخصیت برجسته و الگوی کامل برای زنان مسلمان جهان است.

مسئول بسیج خواهران استان با اشاره به اینکه اگر زن مسلمان بر اساس ملاک و ارزش های اجتماعی در اسلام تربیت شود اظهار داشت: ارزش های کاذب جایگزین ارزش های واقعی نمی شود و امروزه بی بند و باری و بی عفتی و تغییر سبک زندگی جامعه ما را تهدید نخواهد کرد.

میرعرب تصریح کرد: همایش بانوان فاطمی، جشن های باشکوه روز مادر، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، همایش بانوان آفتاب، نشست های تبیین الگوی سوم زن و ولایت اجتماعی، خدمات مشاوره، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، آموزش و دوخت رایگان چادر، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، اجرای عملیات ها و پویش های مختلف در فضای مجازی را از جمله برنامه های بسیج جامعه زنان در سطح استان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار