خبرهای داغ:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در مراسم گرامیداشت روز مادر در هلال احمر قزوین؛
آصفی گفت: مشارکت پذیری بانوان به عنوان نیاز اجتناب ناپذیر عصر ما، همه ابعاد انسانی را در سطوح مختلف فکری، عاطفی و رفتاری تحت پوشش قرار می‏دهد و زنانی که علاوه بر مادر بودن نقشهای اجتماعی دیگری را نیز عهده دار هستند بسیار می توانند برای جامعه حائز اهمیت باشند.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۸۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س)، مراسم جشنی با هدف بزرگداشت مقام زن، با حضور دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از کارکنان این جمعیت در محل سالن جلسات حوزه مدیرعامل برگزار شد.

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) نقش و حضور ارزشمند بانوان در عرصه های اجتماعی را با اهمیت خواند و گفت: واژه زن و مادر واژه بسیار مقدسی است و با کلام و جملات نمی توان آن را توصیف کرد و شغل مادری و زن بودن یک کار بزرگ و پر ثمر است.

وی افزود: مشارکت پذیری بانوان به عنوان نیاز اجتناب ناپذیر عصر ما، همه ابعاد انسانی را در سطوح مختلف فکری، عاطفی و رفتاری تحت پوشش قرار می‏دهد و زنانی که علاوه بر مادر بودن نقشهای اجتماعی دیگری را نیز عهده دار هستند بسیار می توانند برای جامعه حائز اهمیت باشند.

آصفی ادامه داد: بانوانی که در جمعیت هلال احمری که بشردوستی، نوعدوستی و کمک به هم نوع را در ذهن ها متبادر می سازد فعالیت دارند بسیار قابل احترام هستند و جامعه باید به این زنان و مادران ببالد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: بانوان جامعه باید با تأسی و الگوپذیری از سیره و منش فاطمه الزهرا(س) در مسیر کمال و بهروزی پیش بروند و از دامن همین مادران ارزشمند است که یک نسل قوی و توانمند برای ایجاد یک جامعه خوب خواهیم داشت و امیدوارم جامعه ما پر از مادران و زنان پر ارزشی باشد که نسل های بعدی را به خوبی تربیت می کنند.

شایان ذکر است؛ مسابقه، سخنرانی و مولودی خوانی توسط یکی از مداحان اهل بیت (ع) نیز از دیگر بخشهای این مراسم بود که در گرامیداشت ولادت دخت گرامی نبی اکرم(ص) برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها