خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت:برنامه‌های دهه فجر مردمی و بامحتوا برگزار شود .
کد خبر: ۹۴۰۹۶۲۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستاندر نشست هماهنگی ستاد استانی دهه فجر گفت:برنامه‌های چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر به صورت مردمی، پرمحتوا، بانشاط و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

رضا نجاتی افزود:برنامه‌های دهه فجر نباید تکراری و کلیشه‌ای باشد؛ در دهه فجر باید اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان با زبان گویای هنر تبیین شود.


نجاتی با تاکید بر ضرورت تغییرات محیطی در فضای شهر‌ها توسط شهرداران و مشارکت دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: اوج این فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید در روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی متمرکز شود.


معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های خوزستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد مردم با حضور حماسی در جشن ملی ۱۴۰۰، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.


معاون سیاسی اجتماعی استاندارخوزستان از فرمانداران و دستگاه‌های نظارتی خواست در ایام دهه فجر نظارت بر بازار را تشدید کنند تا برخی سودجویان با افزایش قیمت کالاها، دهه فجر را به کام مردم تلخ نکنند. نجاتی با جمع بندی این نشست و اینکه هنوز کمیته‌های ۲۲ گانه دهه فجر خوزستان عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند از مسوولان این کمیته‌ها خواست تا پیش از ۱۲ بهمن برنامه‌های خود را تدوین و به ستاد دهه فجر گزارش کنند.

 

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه ۲۲ کمیته ستاد استانی دهه فجر از ماه گذشته تشکیل شده است گفت: امسال با فروکش کردن کرونا، برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مردم، ولی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام علیرضا قربانی افزود : راهییمایی ۲۲ بهمن امسال در اهواز و شهر‌های مختلف استان برگزار خواهد شد، ولی چنانچه ستاد ملی مدیریت کرونا تصمیم دیگری در این خصوص بگیرد ما تابع آن خواهیم بود.

رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز تا گلزار شهدای بهشت آباد، استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) به میهن در فرودگاه اهواز، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم از مهمترین برنامه‌های دهه فجر در کلانشهر اهواز خواهد بود و در بیشتر شهر‌های استان نیز این برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها