تبریز- مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا گفت: یکی از جا‌هایی که ما می‌توانیم کار جهادی انجام دهیم در حوزه بصیرت افزایی است.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۵۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد عقلمندی  در نشست بصیرتی زنان حقوقدان استان، با موضوع زن تراز انقلاب اسلامی در تبریز با اشاره به اهمیت کار جهادی در حوزه زنان   گفت: ما باید با علمی که در اختیار داریم در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

وی افزود: جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها به عنوان خطرناک‌ترین جنگ مطرح است که ما باید برای مقابله با این جنگ برنامه داشته باشیم.

 عقلمندی اضافه کرد: ما می‌توانیم با آموزش، مطالبه‌گری و اطلاع رسانی در حوزه حقوق بانوان بصیرت افزایی کرده و زن تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 مشاور استاندار در امور بانوان نیز در این جلسه گفت: بانوان علاوه بر اینکه می‌توانند نقش مادری و همسری خود را به نحو احسن به جا بیاورند باید وظیفه اجتماعی خود را نیز در جامعه ایفا کنند.

سرین پیرسمساری افزود: باید بانوان با حقوق خود آشنا شوند و برای اقشار مختلف زنان از جمله زنان خانه دار، روستایی، سرپرست خانوار، دختران جوان و دانشگاهی باید بصیرت افزایی شود.

وی ادامه داد: ما باید برای در حوزه بصیرت افزایی و آموزش بانوان برنامه داشته باشیم تا بتوانیم زنانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم چراکه اگر ما بصیرت نداشته باشیم در مقابل دشمنان انقلاب نمی‌توانیم ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات