مدیر بسیج رسانه تربت‌جام از عدم توازن در تربیت خبرنگاران بانو انتقاد کرد و گفت: خوشبختانه دانشکده علوم پزشکی با در اختیار دادن فضای آموزشی خود به بسیج رسانه این شهرستان به کانون تربیت خبرنگار تبدیل‌شده است.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۱۵
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت‌جام، مهدی حسینی افزود: یکی از رویکردهای مهم سازمان بسیج رسانه استان کادر سازی و تربیت خبرنگار حرفه‌ای است که خوشبختانه دانشکده علوم پزشکی با در اختیار دادن فضای آموزشی به بسیج رسانه به کانون تربیت خبرنگار در این شهرستان تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به برپایی آیین تجلیل، تکریم و دست‌بوسی مادران توسط بانوان خبرنگار به مناسبت فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) هفته زن و مقام مادر تصریح کرد:این همایش با همکاری روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد که علاوه بر تکریم از مادران خبرنگار بانو به اهمیت آشنایی با انواع پلتفرم‌های فضای مجازی، ضرورت بالا بردن سواد رسانه‌ای با بهره‌گیری از کارشناس خبر مورد تأکید قرار گرفت.

مدیر بسیج رسانه تربت‌جام با اشاره با تشکیل انجمن بانوان خبرنگاران طی شش‌ماهه گذشته ادامه داد: در راستای تربیت خبرنگار حرفه‌ای، کارگاه‌های متعدد تخصصی و آموزش مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری و سواد رسانه‌ای با همکاری دانشکده علوم پزشکی برگزار که خوشبختانه چند بانوی خبرنگار به خبرگزاری‌های مختلف معرفی شدند.

حسینی اضافه کرد: یکی از عمده مشکلات در حوزه رسانه شهرستان عدم توازن و عدالت در تربیت و کادر سازی خبرنگاران بانو بود که خوشبختانه بسیج رسانه شهرستان با برپایی کارگاه‌های تخصصی و توانمندسازی برای این عزیزان از همه ظرفیت بالقوه بانوان خبرنگار بهره می‌برد که نیاز به حمایت همه مسئولان دارد.

گفتنی است: در این آیین تجلیل مهندس جمشیدی فرماندار، سرهنگ بیدل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، دکتر افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی، دکتر ثقفی رئیس بیمارستان سجادیه، کارشناس و حجت‌الاسلام شیخ‌زاده مدیر فرهنگی زندان و  خانم ناصری عضو شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها