خبرهای داغ:
همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) کتب جذاب با محوریت حضرت و جایگاه زن به همت پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد به بسیجیان معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۵۴
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به همت بسیجیان پایگاه مقاومت آمنه (س) و محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه برنامه اسکان 90 نفر از زائران عراقی و پذیرایی از آن ها انجام شد.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن کتب مفید و ارزشمند با محوریت فاطمه زهرا (س) و روز زن؛ به همت این پایگاه به بسیجیان حلقات صالحین معرفی و بخش هایی از صفحات آن را در حلقه ها مطالعه کردند.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت آمنه (س) در حاشیه برنامه معرفی کتاب اظهار کرد: کتاب دریچه ای است به سوی جهان شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی است بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خداداد انسان و آموزش علوم و فنونی که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی کند.

او افزود: نخستین عامل مؤثر در ایجاد عادت به مطالعه "خانواده "است. اگر پدر و مادری عادت به مطالعه داشته باشند و کودک ببیند که آنان کتاب می خوانند او نیز خیلی زود با کتاب آشنا می شود و به تقلید از والدین خود، کتاب را دست می گیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان در طی برنامه ها و مناسبت های مختلف کتاب های مفید و جذابی به بسیجیان در حلقات صالحین معرفی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها