مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع)کرج تاکید کرد؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع)در آئین نظارت سالیانه، از حوزه 120حضرت آسیه (س) خواهران خواستار ارتقاء تعاملات، ائمه جماعات مساجد با بسیج محلات بمنظور تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۷۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی ترکاشوند در آئین نظارت و سرکشی شورای فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از حوزه 120 حضرت آسیه (س)، ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، اظهار داشت: اکنون بسیج خواهران جایگاه رشد و تجلی مکتب فاطمی(س)است.

وی یکی از اصول اساسی حاکم بر سیره فردی و اجتماعی حضرت زهرا(س) را عمل مهربانانه توصیف کرد، بیان داشت: تمام اوصاف رحمانیت الهی در وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره(س) به شکل هنرمندانه، تجلی داشته و حضرت فاطمه(س) مظهر جلال و جمال الهی است و در مواجه با امت اسلامی، امام خویش و همچنین فرزندان، به شکل درخشانی نمایان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) گمشده اصلی جامعه بشری را ترویج محبت الهی برشمرد و تصریح کرد: هنر عبودیت و نشر محبت بر اساس کسب  رضایت الهی نجات دهنده جوامع بشری و از عوامل اساسی تحکیم بنیان خانواده است و بر اساس تعالیم مکتب فاطمی(س) بانوان جامعه اسلامی نقشی بی بدیل و محوری دارند.

حجت الاسلام ترکاشوند در ادامه ضمن تاکید بر نقش راهبردی تعاملات ائمه مساجد و بسیج محلات، اظهارداشت:تعامل و همدلی دو سویه ائمه جماعات با بسیج رکن اساسی پیش برندگی اهداف عالیه نظام اسلامی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم است .

وی در خاتمه از مسئولین ائمه جماعات مساجد و متولیان امورات فرهنگی درخواست کرد که ارتباط خود را با بسیج محلات و بویژه  بسیج خواهران تقویت کنند و این تعلاملات سازنده را دارای برکات فراوانی توصیف کرد که بعنوان نمونه درخشان می توان به همکاری مثبت این دو نهاد انقلابی را در مواجه و مدیریت بیماری کرونا و انجام رزمایش های کمک مومنانه اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها