خبرهای داغ:
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آحاد مردم ایران در جای جای کشور صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و چهل و سومین عید انقلاب اسلامی در همه شهرها و روستاها و با مشارکت همه مردم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۰۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

به گزارش خگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری در جلسه هم اندیشی رابطین این شورا و روسای ستادهای دهه فجر شهرستان های استان با اشاره به برنامه ریزی های مختلف برای بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: از مدت ها پیش، روند تشکیل ستادهای دهه فجر شهرستانی و برگزاری جلسات و تدوین برنامه های اجرایی در دستور کار ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قرار گرفته و امروز برنامه های متعدد و متنوعی بمناسبت عید انقلاب اسلامی در تمام شهرستانهای استان پیش بینی شده است.

وی ضمن قدردانی از روسای ستادهای شهرستانی دهه فجر در استان، از حمایتهای مسئولین شهرستانی از این ستادها نیز سپاسگذاری نمود و افزود: رویکرد اصلی برنامه های امسال، حضور و مشارکت گسترده و جدی مردم عزیز در اجرای این برنامه ها خواهد بود و تبیین، تبلیغ و تعمیق باورها، پیام ها و اهداف اصلی دهه فجر امسال بشمار می رود.

حجت الاسلام اسکندری سه عنوان برنامه شاخص و اساسی را ویترین برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر معرفی کرد و افزود: ویژه برنامه یوم الله 12 بهمن، سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن، ویژه برنامه غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در روز 14 بهمن و سرانجام راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن شاخص ترین برنامه های این ایام خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: امسال ان شاء الله با توجه به وضعیت کرونایی استان، راهپیمایی و تجمع مردمی در یوم الله 22بهمن پیش بینی شده است.

ارسال نظرات