خبرهای داغ:
تجری گفت: اصحاب رسانه تا امروز بیش از ۲۵۰ اثر مکتوب به جشنواره ابوذر ارسال کرده‌اند که نسبت به جشنواره ابوذر سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۲۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

ارسال بیش از ۲۵۰ اثر مکتوب به جشنواره ابوذر گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ محمد مهدی تجری رییس بسیج رسانه گلستان در نشست خبری با بانوان عضو بسیج رسانه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: متاسفانه اکثر برنامه‌ها به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) به گفتن تبریک و گرامیداشت خلاصه شده و از پرداختن به ابعاد مختلف شخصیت صدیقه کبری و اینکه چه تاثیری در جامعه زمان خود و آینده داشته است غافل شده‌ایم.

وی افزود: روش زندگی دختر پیامبر اسلام آن چنان درس آموز است که حتی امام زمان (عج) ازحضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی حسنه در زندگی خودش یاد می‌کند ولی متاسفانه آن طور که شایسته است در معرفی ابعاد شخصیتی ایشان به جامعه پرداخته نشده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نهادهای متولی امر فرهنگ در جامعه باید تلاش کنند تا سیره زندگی زهرای اطهر را در جامعه گسترش دهند و رسانه‌ها به عنوان چشم بینای جامعه باید در مناسبت‌های مختلف مذهبی از نهادهای متولی گزارش کار بخواهند و مطالبه گری داشته باشند.

تجری در ادامه از استقبال خوب اصحاب رسانه از جشنواره ابوذر خبر داد و بیان کرد: اهالی خبر و رسانه تا امروز بیش از ۲۵۰ اثر مکتوب به جشنواره ابوذر ارسال کرده‌اند که نسبت به جشنواره ابوذر سال قبل ۲۰ در صد رشد داشته است.

رییس بسیج رسانه استان تصریح کرد: ارسال آثار در حوزه عکس و فیلم نسبت به جشنواره سال قبل تا به امروز روند کاهشی داشته است و از هنرمندان خواست تا در فرصت باقیمانده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اظهار داشت: هفتمین جشنواره ابوذر با رویکرد تحقق شعار سال و تحقق دولت اسلامی در دو بخش عام و ویژه برگزار می‌شود. موضوع بخش عام آزاد بوده و هر فرد می‌تواند در هر موضوعی در قالب یادداشت و گزارش و مقاله حداکثر دو اثر را ارسال نماید.

تجری یادآور شد: موضوعات بخش ویژه شامل: پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه کشاورزی، دامپروری و آبخیزداری مشارکت حداکثری در انتخابات، کمک به تشکیل دولت اسلامی با مشارکت حداکثری و دولت و مجلس انقلابی است.

رییس بسیج رسانه خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس میدان شهید قندهاری جنب اداره راهنمایی و رانندگی، ساختمان امام رضا، طبقه اول و پیام رسان دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۱۱۳۷۳۵۰۷۸ ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها