ساری-جانشین فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه دست از مبارزه با جبهه کفار و نفاق و رژیم صهیونیستی برنخواهیم داشت، افزود: ما گوش به فرمان تدابیر رهبر معظم انقلاب هستیم.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۷۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

جبهه مقاومت دست از مبارزه با حبهه استکبار برنخواهد داشت/ترویج فرهنگ حماسه ۶ بهمن آمل در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمدرضا فلاح‌زاده  جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه شامگاه سه شنبه ۵ بهمن ماه در همایش بین المللی چهلمین سالروز حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در مصلی این شهرستان با اشاره به علمای استان به دو چهره نامدار، فیلسوف و مفسر کبیر مرحوم علامه حسن زاده آملی و آیت الله جوادی آملی گفت: این دو مفسر بزرگ افتخار جهان اسلام و مکتب تشیع هستند.

سردار فلاح زاده بیان اینکه نگاه به چهره عالم ثواب دارد، افزود: علما محور شفاعت و توسل هستند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه به حماسه آفرینی مردم شهرستان آمل و لشکر ۲۵ کربلا هم اشاره کرد و گفت: مردم آمل با اهدای هزار و ۴۸ شهید که ۴۱ شهید از حماسه ششم بهمن آمل بودند، معرفت و بصیرت خود را نشان دادند.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه  سرداران و رزمندگان گمنام مازندران باید خاطرات این حماسه را روایت کنند، خاطرنشان کرد: منافقین با پشتیبانی استکبار به آمل هجوم آوردند که شمال ایران را تصرف کنند  و هدف شان سرنگونی نظام اسلامی بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، با تاکید بر اینکه در دوران انقلاب اگر مقاومت مردم آمل  نبود، امروز وضعیت چیز دیگری برای این شهرستان رقم می‌خورد. تصریح کرد: مسئولان نظام باید در کمال تواضع و فروتنی به مردم خدمت کنند.

سردار فلاح زاده در ادامه ایستادگی و دستاورد‌های بزرگ ملت عراق و فلسطین را الگوگیری از مقاومت وایستادگی مردم آمل و هشت سال دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: ایستادگی ملت ایران باعث شد تا جبهه‌های مقاومت سوریه، افغانستان و یمن شکل گرفت که توفیقات زیادی برای جهان اسلام به همراه داشت.

سردار فلاح زاده، همچنین با تجلیل از مقام شامخ شهدای حماسه مردم آمل و شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم وامنیت  ادامه داد: در انقلاب اسلامی مادران در واقعه حماسه آمل و هشت سال دفاع مقدس  از مادر شهیدان کربلا الگوگرفتند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، به ترویج  فرهنگ ایثار وشهادت وفرهنگ حماسه ششم بهمن هم تاکید کرد و افزود: نسل جوان بابد بداند که مقاومت مردم چه بوده و چه تاثیری در سرنوشت وآینده انقلاب نوپای ایران داشت.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه  حماسه مردم آمل در وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل آمده  وحماسه را ماندگارتر کرده است گفت: باید فرهنگ صبر، استقامت و پایداری را ترویج کنیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه دست از مبارزه با جبهه کفار و نفاق و رژیم صهیونیستی برنخواهیم داشت، افزود: ما گوش به فرمان تدابیر رهبر معظم انقلاب هستیم.

سردار فلاح زاده در بخش‌های پایانی سخنان خود، با تاکید بر تداوم راه شهدا، خاطرنشان کرد:نسل جوان در راستای تداوم راه شهدا ، شهیدان را الگوی زندگی خود قرار بدهند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها