فرمانده سپاه امام سجادعلیه السلام هرمزگان گفت: بسیج دانشجویی باید پیشران و موتور محرک همه اقشار باشد و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از بسیج دانشجویی، پیشقراولی در این عرصه است.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۳۸
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام  هرمزگان امروز در آیین افتتاحیه نهمین دوره آموزشی، تشکیلاتی و مهارتی خط امام(ره) استان هرمزگان اظهار کرد: بسیج دانشجویی باید پیشران و موتور محرک همه اقشار باشد و این انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست و بحمدالله این نگاه در بسیج دانشجویی جریان دارد.

وی با بیان این که باید فضای بسیج را به فضای بحث و تبادل نظر حول مسائل و معضلات استان تبدیل کرده و به سمت ارائه راهکارهای علمی و اجرایی هدایت کنیم، خاطرنشان کرد: بسیج با ادامه رویه گفتمان سازی مسئله محور می تواند بیش از پیش فضای مناسب را برای صنعت، تولید، صادرات، اشتغال و سایر مسائل کشور فراهم کند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام  هرمزگان با تقدیر از فعالیت‌هایی که تاکنون در این زمینه انجام شده، افزود: این گفتمان سازی مسئله محور که چرخه احصاء مسائل تا ارائه راهکار علمی را در بر می‌گیرد بزرگ ترین خدمت بسیج در این وادی است.

در این دوره 5 روزه آموزشی، تشکیلاتی و مهارتی خط امام خمینی (ره) در بسیج دانشجویی هرمزگان، ۱۰۰ دانش پژوه از سراسر استان هرمزگان در دانشگاه جامع هرمزگان حضور دارند.

ارسال نظرات