بانوی نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی مقام دوم دهمین جشنواره ملی ادبی یوسف را کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۱۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره ملی ادبی یوسف امروز با حضور مسئولان و جمعی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در سالن شهید آوینی شهر بندرعباس و همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

درخشش بانوی نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی ادبی یوسف

در این آیین در محل برگزاری جشنواره در بندرعباس، از «سارا شجاعی» نویسنده جوان کهگیلویه و بویراحمدی به پاس کسب مقام دوم این دوره از جایزه ادبی یوسف با اهدای لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره تجلیل شد.

داستان کوتاه «تا جایی که رودخانه می‌رود» اثر «سارا شجاعی» توانست در این دوره از جایزه ادبی یوسف، از بین سه هزار و ۴۴۶ اثر، مقام دوم جشنواره را ازآن استان کهگیلویه و بویراحمد کند.

درخشش بانوی نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی ادبی یوسف

درخشش بانوی نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی ادبی یوسف

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در اختتامیه دهمین جشنواره ادبی یوسف در بندرعباس گفت : سه هزار و 446 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شد که از این شمار 20 اثر برگزیده شد.
سرهنگ پاسدار عباس بایرامی افزود : داستانهای این جشنواره با موضوعات دفاع مقدس ، جبهه مقاومت ، مدافعان امنیت و سلامت است.
وی گفت : 15 نفر در این جشنواره شایسته تقدیر و به 5 نفر نیز جایزه ویژه جشنواره تعلق گرفت.
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت : آثار برگزیده این جشنواره در کتابی به چاپ رسیده است که امروز از آن رونمایی شد.
بایرامی افزود : دهمین جشنواره ملی ادبی یوسف کار خود را از خرداد امسال آغاز کرده بود .
وی گفت : مراسم پایانی یازدهمین جشنواره ملی یوسف نیز خرداد سال آینده در خرمشهر برگزار می شود.
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هم در این مراسم گفت: وظیفه این بنیاد، رساندن پیام دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده است.

ارسال نظرات