خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
همدان-مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ازدرخشش همسران و دختران کارکنان سپاه همدان در جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم با کسب ۴ نشان در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۱۹۸
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

زهرا کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم ویژه همسران و دختران کارکناه سپاه به مدت سه روز به میزبانی سپاه ولیعصر (عج) اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به حضور کاروان ۴۴ نفره از همسران و دختران کارکنان پاسدار همدان در این جشنواره، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۲ هزار شرکت کننده از سراسر کشور حضور داشتند که در ۶ رشته ورزشی والیبال، تکواندو، آمادگی جسمانی، دارت، تیراندازی و شنا به رقابت پرداختند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ازدرخشش خانواده کارکنان سپاه همدان در این جشنواره خبر داد و بیان کرد: در این جشنواره همسران و دختران کارکنان سپاه همدان پس از سه روز رقابت فشرده موفق به کسب ۴ نشان شدند.

وی به کسب مقام دوم رشته دارت و مدال نقره توسط معصومه وثاقتی اشاره و ابراز کرد: همچنین در مسابقات تیمی کشور در رشته دارت خانم‌ها سیده زهرا معینی، رقیه رستمی و معصومه وثاقتی با مربیگری خانم کبری رضایی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

کرمی تصریح کرد: در رشته تکواندو نیز خانم زهرا قهرمان خالقی در رده نوجوانان با مربیگری خانم راضیه خدابنده‌لو به مقام سوم دست یافت.

وی به کسب مدال طلای قرانی در رشته شنا توسط مائده سادات محسنی از حافظان کل قرآن با مربیگری زهرا گندم کار اشاره و تاکید کرد: بسیار خرسندیم که در این دوره از مسابقات بانوان همدانی درخشیدند و رتبه‌های خوبی کسب کردند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در برگزاری این جشنواره، یادآور شد: در پایان این دوره از مسابقات، تمام شرکت‌کنندگان از سرزمین‌های مقدس راهیان نور جنوب بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات