خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: امروز، روز تقویت ادبیات مقاومت، استقامت و ایستادگی است. نماد این استقامت در وجود آزادگان عزیز خصوصا روحانیون بعنوان طلایه دار این جریان است.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۰۱
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر عج در جلسه " اجلاسیه روحانیون آزاده کشور و با اشاره به برگزاری کنگره تجلیل از ۴ هزار شهید و روحانی آزاده سراسر کشور در استان قم تصریح کرد: به دلیل پرچمداری روحانی آزاده، سید علی اکبر ابوترابی در استان قزوین، تجلیل از روحانیون آزاده  به این استان واگذار شد.

سردار رفیعی آتانی در ادامه افزود: همچنین تجلیل از فرماندهان شهید به دلیل حضور درخشان فرمانده شهید ردانی‌پور به استان اصفهان واگذار شده است. امید است این اجلاسیه با همکاری تمامی ادارات و ارگانهای دولتی و غیر دولتی و متولیان امر و به فضل خداوند متعال در جهت تجلیل از آزادگان روحانی به طور آبرومندانه برگزار شود.

مقام ارشد نظامی استان یادآور شد: مراسم تجلیل از خانواده روحانی آزاده ای که در زندان های رژیم بعث شهید شده است پیشنهاد می‌شود. همچنین با مطالعه بخشی از خاطرات آزادگان سرافراز کشور، خصوصا روحانیون آزاده در مقابل این همه ایثار و ایستادگی سر تعظیم فرود می‌آوریم و این ستارگان را  به نسل آینده معرفی می‌کنیم.
 
سردار اتانی در پایان گفت: امروز، روز تقویت ادبیات مقاومت، استقامت و ایستادگی است. نماد این استقامت در وجود آزادگان عزیز خصوصا روحانیون بعنوان طلایه داران این جریان است.

انتهای پیام: ۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها