خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان خبرداد:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گقت: پویش "امیر عالم" به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) در جهت خدمات رسانی به مردم مناطق محروم خوزستان با اجرای ایده های نوآور آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۶۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

صبح امروز آیین رونمایی از پویش "امیر عالم" در سالن جلسات سازمان بسیج دانشجویی استا‌ن خوزستان با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

صادق شاهوار پور مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یکی از ظرفیت های بسیج دانشجویی در جهت خدمات رسانی به محرومین و مستضعفین، جمعیت امام حسن مجتبی (ع) است که در کنار ظرفیت مجموعه عملیات جهادی بسیج دانشجویی همکاری می کند.

وی افزود: همچنین حوزه فعالیت آن در حاشیه شهر و مناطق محروم است که دسترسی کمتر به امکانات و خدمات دارند و در طی چند سال گذشته نیز اقدامات خوبی را جهادگران بسیجی و انقلابی در این مجموعه به ثبت رسانده اند.

شاهوار پور بیان کرد: جمعیت امام حسن مجتبی (ع) تلاش داشته است که با یک حرکت سالم و با بهره گیری از گروه های جهادی که در مسیر انقلاب اسلامی پایبند و پایدار هستند؛ خلا ایجاد شده توسط برخی از گروه ها و جریان هایی که بعضا از عناوین مقدس سوء استفاده می کنند را تکمیل کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: پویش "امیر عالم" به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) یکی از برنامه های جمعیت امام حسن مجتبی (ع) است که آغاز این پویش، امروز با رونمایی از پوستر آن و بیانات آیت الله حیدری می باشد.

وی افزود: پویش "امیر عالم" نیز به این صورت است که ایده ها و طرح های نوآور گروه های جهادی در جهت خدمات رسانی به مردم بررسی می شود و از تاریخ ۲۲ بهمن ماه حداقل ۴۰ گروه به مدت یک هفته خدمات رسانی و اقدامات خود را در شهرهای مختلف استان با پشتیبانی ما انجام خواهند داد.

شاهوار پور ادامه داد: بستر اجرایی پویش "امیر عالم" را دانشجویان بسیجی فراهم کرده اند و فرخوان عمومی این پویش نیز پس از رونمایی از پوستر در رسانه ها انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: همچنین برای اولین بار است که قالب اجرای این کار محدود به ایستگاه صلواتی و یا توزیع کالا نیست و هر اقدام اثرگذار در حوزه مدارس، دانشگاه ها، حاشیه و یا مرکز شهرها را شامل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها