خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

بازدید جمعی از نویسندگان حوزه هنری کشور از موزه دفاع مقدس خرمشهر

زرانژادیان با اشاره به بازدید جمعی از نویسندگان حوزه هنری کشور از موزه دفاع مقدس خرمشهر گفت: این نوسندگان هدف از حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر را تولید آثار فرهنگی، هنری با موضوعات ارزشی و نقش خرمشهر در دفاع مقدس ذکر کردند.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۶۷
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

«هادی زرانژادیان» مسئول روابط عمومی و تبلیغات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز از بازدید جمعی از نویسندگان حوزه هنری کشور از این مرکز خبر داد و اظهار داشت: این نویسندگان هدف از حضور در مرکز و بازدید از موزه را در راستای شناخت بیشتر و لمس وقایع دفاع مقدس در خرمشهر جهت تولید آثار فرهنگی، هنری با موضوعات ارزشی و نقش خرمشهر در دفاع مقدس ذکر کردند.

وی افزود: خوشبختانه بعد از فروکش کردن بحران ویروس کرونا شاهد حضور کاروان‌های متعددی از سراسر استان و کشور در موزه خرمشهر هستیم.

زرانژادیان گفت: همه شرایط برای استقبال و میزبانی شایسته از هموطنان عزیز و زائران راهیان نور در موزه دفاع مقدس فراهم شده ضمن اینکه همه دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در حین بازدید عزیزان رعایت می‌شود و راوی مرکز نیز به صورت شبانه روزی آماده ارائه گزارش و روایت‌های لازم به بازدید‌کنندگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها