خبرهای داغ:
همدان- یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان همدان با حضور مسئولین و اعضاء مجمع در مجتمع انصار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۷۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان همدان با حضور مسئولین و اعضاء مجمع در مجتمع انصار برگزار شد و در پایان در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اهداف بلند و متعالی انقلاب در حال شکل‌گیری است. امت اسلامی اکنون در مبارزه بی‌امان با نظام سلطه با گام‌های استوار فرایندهای دولت اسلامی و جامعه اسلامی را رقم می‌زند. امید آنکه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز با تحقق تمدن نوین اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم.

مجمع بسیجیان استان همدان مواضع انقلابی خود را به شرح زیر اعلام می‌دارد:

تابعیت همه جانبه از منویات ولی امر مسلمین حضرت اما خامنه‌ای «مدظله العالی» به ویژه در جهاد تبیین و خدمت‌رسانی به آحاد مردم.

رهبر انقلاب در سوم بهمن ماه سال جاری فرمودند: «پروردگارا ما را سربازان جهاد عظیم این روزگار که جهاد تبیین است قرار بده» ضرورت برنامه‌ریزی و طراحی مسئولان برای انجام وظیفه سربازی در جهاد تبیین با استفاده از نخبگان، دانشگاهیان، روحانیون، فرهنگیان و...

پشتیبانی قاطع از تلاش مجدانه مسئولین دولت سیزدهم که در بسیاری از عرصه‌ها موفقیت و پیشرفت‌های مهمی را به اجرا گذاشته‌اند؛ از جمله کنترل قاطع ویروس کرونا، حضور میدانی ریاست محترم جمهوری در بین آحاد جامعه، عضویت ایران در شانگ‌های، حضور پرصلابت ایران در عرصه های بین الملی و منطقه‌ای بدون دادن امتیازاتی چون FATF  و...

محکوم نمودن حرکت‌های فتنه‌انگیز تشکل‌های لیبرال و وابسته به دشمن که با سوء استفاده از مشکلات صنفی به دنبال ایجاد فضای التهاب‌آمیز سیاسی هستند.

توجه بیش از پیش مسئولین استان برای استفاده از ظرفیت‌های کم نظیر در جهت حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان، بخشی از این ظرفیت‌ها شامل (ایده‌های ناب نخبگان، استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی و استفاده از مدیران توانمند و انقلابی و متدین و متخصص) می‌باشد.

حرکت نهضتی مسئولین در اولویت‌های نظام مسائل استان که شامل؛ امور زیربنایی و تولیدی به ویژه کم آبی، مشکلات اجتماعی و فرهنگی به ویژه مسکن، مشکلات بخش مالی، بازرگانی، بودجه به ویژه ارتقاء سهم بودجه استان می‌باشد.

مجمع بسیجیان استان همدان –بهمن ماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/

ارسال نظرات