محمدی مطرح کرد

توجه دانشگاه آزاد اسلامی به نشان‌ و برندسازی

مدیرکل مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برند و نشان‌سازی در آموزش عالی نکته مهمی است که رویداد گام دوم آن را مد نظر قرار داده و تلاش می‌کنیم که برای اذهان جامعه نشان دانشگاه را به عنوان یک نشان کاملاً علمی جا بیندازیم.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۸۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
توجه دانشگاه آزاد اسلامی به نشان‌ و برندسازی

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله محمدی در نشست رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، اظهار کرد: سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده و با وجود شرایط حاکم و مشکلات دانشگاه در همه‌گیری کرونا، حوزه فناوری دانشگاه فعالیت خود را متوقف نکرده و در آموزش مجازی پیشرو و پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اکنون به پختگی لازم رسیده است تا بتواند با یک جهش به تغییر مأموریت خود بپردازد، توضیح داد: برای اتفاق افتادن این جهش دانشگاه آزاد اسلامی رویداد گام دوم را طراحی کرد تا بتواند همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه توان و اقتدار دانشگاه را اولاً به خود مجموعه دانشگاه نشان دهد تا ببینیم که پس از ۴۰ سال در این دانشگاه چه داریم و ثانیاً این توانمندی را به جامعه نیز نشان دهیم و قطعاً این نمایش توان برای به فعلیت درآوردن و بهره‌برداری از این توانایی‌هاست.

توجه دانشگاه آزاد اسلامی به نشان‌ و برندسازی

مدیرکل مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بحث برندسازی یا نشان‌سازی در آموزش عالی نکته مهمی است که رویداد گام دوم آن را مد نظر قرار داده و تلاش می‌کنیم که برای اذهان مردم و جامعه برند و نشان دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یک نشان کاملاً علمی جا بیندازیم.

محمدی اظهار کرد: برای رسیدن به دانشگاه حل مسئله و دانشگاه کارآفرین باید به سمت پیدا کردن مسائل مختلف صنایع برویم و سرمایه گذاران و صندوق‌های پژوهش و فناوری استان‌ها را پای کار بیاوریم و این پیام را به آنان برسانیم که دانشگاه واقعاً به دنبال حل مسئله آنهاست.

وی توضیح داد: رویداد گام دوم به دنبال دو اصل است، یکی زایش و ایجاد دوره‌ها و دیگری آموزش که این نکته دوم دارای اهمیت بیشتری نسبت به اصل اول‌ است، در فرایند رویداد گام دوم به دنبال این هستیم که استادان توان چانه‌زنی و ارتباط با بازار کار را در خویش افزایش دهند و از هسته‌های فناور توقع می‌رود که مطالب حقوقی، اقتصادی و مطالب علمی خاص آن هسته فناور را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وظیفه ما تأمین خواسته‌های صندوق‌های فناوری و پژوهشی است که در قالب آن می‌توان تا هزار میلیارد تومان هم امکان درآمدزایی ایجاد کرد و از این به بعد یکی از معیارهای ارزیابی استان‌ها تعداد قراردادها و مبالغ آن در این بخش است.

محمدی اظهار کرد: بخش اجرایی و نهایی رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه و در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع با استقرار غرفه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف استان‌ها و با طراحی و ارائه اجراهای گوناگون رویداد با استفاده از متخصصان فناوری اطلاعات واحدها و استان‌ها است.

در ادامه این نشست مدیرکل آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه و هیئت همراه از آزمایشگاه‌ها و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بازدید کردند.

 

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری آنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار