مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان:

جهاد تبیین رسالت امروز ماست/ آینده روشن در پيش است

حجت الاسلام حسيني در همایش انسجام بخشی و توانمندسازی هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی بسیج و سپاه گفت:روشنگری و جهاد تبیین رسالت امروز ماست.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۸۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در همایش انسجام بخشی  و توانمندسازی  هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی که در حسينيه شهداي گمنام ستاد  سپاه استان سمنان برگزار شد با اشاره به نقش هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی در روشنگری و جهادتبیین گفت: براساس دستور قرآن کریم ماموریت امروز هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی، در مرحله اول تبلیغ دین خدا ، مرحله دوم دفاع از دین خدا و سومین مرحله و ماموریت  اقامه دین خدا است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اهمیت بهره گیری از روش‌های نوین و شیوه های جدید در عرصه جهادتبیین تصریح کرد: در بحث جهاد تبیین و روشنگری باید حرکت نو و جدیدی  ایجاد شود و امروز مقام معظم رهبری به ما حکم جهاد تبیین  داده است که دو هدف اصلی یعنی  بصیرت افزایی در برابر  تهاجم دشمن و  دوم هدایت وابستگی های مردم به سمت تعالی و کمال از  جمله این اهداف است.

وی افزود:برخی در جامعه  بدنبال کم رنگ کردن غیرت دینی هستند که باید در مقابل اینها جهاد تبیین صورت پذیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در ادامه به امید آفرینی و افق روشن در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود:نقاط مثبت و امید آفرینی ها را باید برای مردم تبیین کنید ، امروز با روی کار آمدن دولت جدید، گشایش هایی از جمله  قرارداد راهبردی  با چین ، کاهش تنش های منطقه ای، عزم دولت برای مقابله با فساد، کاهش فاصله بین دولت و مردم ، روند صعودی صادرات، کاهش استقراض از  بانک مرکزی وجود دارد و با رفع مشکلات مردم در حوزه معیشت آینده ای روشن در پيش است.

وی در پایان با بیان نقش کلیدی ایران در محور مقاومت خاطر نشان کرد :امروز جغرافیای جهاد گسترش پیدا کرده است و ایران رکن اصلی و مرکز محور مقاومت است وبررسی شرایط امروز یمن گویای این مطلب خواهد بود . 

شایان ذکر است همایش یک روزه انسجام بخشی و توانمندسازی هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی بسیج و سپاه به همت نمايندگی ولى فقيه سپاه استان سمنان در روز پنج شنبه ۷بهمن ماه در  حسينيه شهداي گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد .

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار