خبرهای داغ:
اسدآباد-سخنگوی شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه شهردار باید تاب و ظرفیت دریافت تذکر و سوالات اعضای شورا را داشته باشد، عنوان کرد: شهردار درباره استعفای خود چیزی به ما اعلام نکرده است.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۳۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: از شهردار انتظار داشتیم پاسخگوی تذکرات و سوالات قانونی ما باشد نه اینکه در رسانه‌ها اعلام کند استعفا داده‌ام.

وی تصریح کرد: از ابتدای کار بنای ما تعامل با دکتر کلانتری بود و اکنون نیز همین ذهنیت را در ذهن داریم اما این به آن معنا نیست که از ایشان سوال نکنیم.

سخنگوی شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه شهردار باید تاب و ظرفیت دریافت تذکر و سوالات اعضای شورا را داشته باشد، عنوان کرد: شهردار درباره استعفای خود چیزی به ما اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: جدول کاری، آسفالت و اقداماتی اینچنین وظیفه ما است و نباید آن را افتخار تلقی کنیم بلکه اقدامات بزرگ است که عامل افتخار ما خواهد بود.

مرادی با اشاره به اینکه در ابتدای همکاری مصوب کرده‌ایم شهردار هر مکاتبه با هر اداره‌ای داشت به ما رونوشت بزند، بیان کرد: شهردار دقیقا و در محافل عمومی اعلام کند کدام یک از اعضای شورا به جز درخواست‌های قانونی و به نفع مردم از ایشان درخواست غیرقانونی کرده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، خبری غیررسمی در رابطه با استعفای شهردار اسدآباد در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات